אבי בוסקילה
אורי בוסקילה

גורמים בעקבות שידור התחקיר על בוסקילה: "נפנה למשטרה"

בישיבת מועצת העיר כולם היו עסוקים בתחקיר חברת החדשות נגד חבר המועצה אורי בוסקילה, ששודר באותן הדקות, והצביע על כך שקידם שטחים בבעלותו בניגוד לחוק. יועצו של בוסקילה: "לא נפל דופי בהתנהגותו"

פורסם בתאריך: 20.7.18 09:41

אמש (חמישי) נפתחה ישיבת המועצה שלא מן המניין בהרכב חסר, כאשר מחצית מחברי המועצה מצד האופוזיציה לא התייצבו. בישיבה עלו לדיון נושאי הפרגולות לעסקים בטיילת ומיגון חורף, וכמו כן הוזכרו נושאים שבשגרה.



אך כל זה היה קדימון, כאשר בתום הישיבה פורסם תחקיר של חברת החדשות על המתמודד לראשות העיר בת ים, אורי בוסקילה מהבית היהודי. השמועה על הכתבה הגיעה כמובן לשולחן המועצה והופצה במהירות כאשר בתוך שניות החלה להישלח בהודעות וואטסאפ בקבוצות השונות.

בכתבה נטען כי בוסקילה פעל בניגוד עניינים בזמן ששימש כיו"ר הועדה המקומית לתכנון ובנייה – ועדה שאחראית לאישור כל תוכניות הבנייה בעיר, בעוד שבבעלותו שטח של כחצי דונם בדרום העיר שנרכש בשנות ה-80. בתחקיר נטען כי בוסקילב נכח בישיבות שעסקו בעניינו, דבר שאסור על פי חוק עקב ניגוד אינטרסים

כמו כן, נטען בתחקיר כי הוועדה בה היה נוכח בוסקילה דנה בשטח שבבעלותו כשש פעמים בתקופה של ארבעה חודשים, בעוד שבתוכניות אחרות הממוצע עומד על פעמיים בשנה.

עוד באותו עניין:

אורי בוסקילה: "כשהבנתי שיש שחיתות קמתי והשארתי את הכבוד והשכר"

נציין כי בוסקילה חתם על הצהרה ודיווח על הנכסים שברשותו, אך נכח בישיבות הנוגעות לנכסיו, וזאת למרות שעל פי חוק התכנון והבנייה יש איסור מפורש לכך. בעקבות הדברים ציינו גורמים בעיריית בת ים לאחר שידור הכתבה כי יש כוונה לפנות למשטרה שתחקור האם מדובר בעבירה פלילית.

ישיבת המועצה אמש (צילום: מורן בן זכאי)

"לא נפל דופי בהתנהגות בוסקילה, מנסים לפגוע בו"

בתגובה לדברים מסר יועץ הקשורת של בוסקילה: "אורי בוסקילה נהג כדת וכדין ולא נפל שום דופי בהתנהגותו. מדובר במחזור טענות ישנות, וחסרות יסוד שמועלות כעת בידי יריבי מר בוסקילה שמתמודד לראשות העיר בת ים. הטענות אף הועלו בבית המשפט שדחה אותן וקבע כי מר בוסקילה הינו עד אמין".

"ב-2003 בוסקילה נבחר לראשונה לכהן כממלא מקום ראש העיר והגיש מיד טופס הצהרת הון בו  דיווח כי הוא מחזיק חצי דונם במודע, אותו רכש כאזרח פרטי. מר בוסקילה פנה אז ליועץ המשפטי של עיריית בת ים עו"ד אלי פייל וביקש הנחיותיו בנושא ופעל על פי הן. מר בוסקילה פעל כל העת לשמור על האינטרס הציבורי ומנע מיריביו לבצע מהלכים בעייתיים שהיו עלולים לפגוע בציבור ולכן הם מנסים לפגוע בו כעת".

"הניסיון להאיר את בוסקילה באור שלילי אין בו כדי לסתור את העובדה כי מר בוסקילה פעל כל העת בהתאם להנחייה ברורה, בפרט כאשר הכל ידעו כי מר בוסקילה מחזיק בקרקע מזה 30 שנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות