עבודות ברחוב אלי כהן (דוברות עירייה)
צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

שינוי תנועה בבת ים בעקבות הקמת הקו האדום

במטרה להקל על חיי התושבים מבצעת עיריית בת ים מספר שינויי תנועה בשכונת ותיקים בעיר

פורסם בתאריך: 17.7.18 16:42

הקמת התשתיות להקמת הקו האדום של הרכבת הקלה ממשיכות לשנות את פניה של בת ים. החל מראשון הקרוב (22 ביולי) עיריית בת תאפשר בשעות הלילה פנייה שמאלה מרחוב החשמונאים לרחוב ליוספטל, וזאת בנוסף לפנייה ימינה המתאפשרת כעת.



בנוסף, על מנת להקל את תנועת הרכבים בתוך שכונת ותיקים ואת הכניסה ויציאה ממנה, דנה ועדת התנועה העירונית בתוכנית להפוך את רחוב החשמונאים מרחוב חד סטרי לרחוב דו סטרי על מנת לווסת את התנועה באזור, ולאפשר יציאה נוספת מרחוב החשמונאים לכיוון רחוב אנילביץ'.

צעד נוסף שיעשה על מנת להפחית את הפקקים שנגרמים עקב העבודות להקמת הרכבת הקלה בעיר הוא מתן אפשרות ליציאה מסמטת ברץ לרחוב אנילביץ ע"י ביטול סמטת ברץ כרחוב ללא מוצא. השינוי יעשה ע"י סלילת כביש במקום המדרכה שבמקום. סמטת ברץ מחברת בין רחוב גולומב לרחוב אנילביץ, כיום קיים בין הרחובות מעבר רק להולכי רגל ובהמשך בעקבות השינוי הצפוי תתאפשר תנועת רכבים ויציאה נוספת משכונת ותיקים לרחבי העיר.

בעירייה יודעים כי עבודות הרכבת הקלה פוגעות בתושבים ועומסי תנועה רבים נרשמים בעיר מידי יום ומוסרים המטרה היא למזער את הפגיעה הנגרמת לתושבים בשל העבודות ולאפשר דרכי גישה חלופיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות