שיפוץ בית ספר רמות בת ים
שיפוץ בית ספר רמות בת ים

11 גנים חדשים יפתחו בבת ים ובי"ס רבים ישודרגו

עם בוא הקיץ עבודות תשתית ושיפוצים יחלו בכל מוסדות החינוך בעיר, מפתיחת מעבדות, שדרוג מגרשי ספורט ו-11 גנים חדשים שיפתחו

פורסם בתאריך: 12.7.18 10:55

החופש הגדול כבר כאן ונתן את האות לעיריית בת ים להתחיל בשיפוצי קיץ נרחבים בבתי הספר השונים ברחבי העיר. השנה יבוצעו שיפוצים בכ-40 בתי ספר ובכ-16 גני ילדים, כשבכל מקום יבוצעו עבודות התחדשות שונות על פי הצרכים השונים של כל מוסד ומוסד.



מה בתכנון? 21 מרחבי למידה חדשניים יבנו בבתי ספר ושבע מעבדות מדעים חדשות יועמדו לרשות התלמידים.  16 מתוך 21 מרחבי הלימוד החדשים ייבנו בזכות זכיית בת ים בקול קורא של משרד החינוך בעלות כוללת של כמיליון וחצי שקלים.

על הפרק – יצירת סביבות למידה ומרחבי פעילות פנימיים ובחצרות, שדרוג מגרשי ספורט, אולמות ספורט,  מטבחים ויחידות השירותים בגני הילדים.

חדר מדעים בבית ספר יד מרדכי בת ים

חדר מדעים בבית ספר יד מרדכי בת ים

מלבד פרויקטים מקיפים, העבודות יתמקדו הקיץ גם בצביעה פנימית בכל בתי הספר, חידוש והקמת יחידות שירותים, איטום גגות, תיקון והחלפת דלתות, התקנת סורגים, תיקון ליקויים בטיחותיים, תיקוני אינסטלציה, חשמל, גיזום וגינון, ריסוס והדברה.

השנה יבוצעו שיפוצי עומק נרחבים ומשמעותיים בבתי הספר: חטיבת הביניים שז"ר, בית ספר ירושלים, בית ספר ראשונים, בית ספר מקיף  רמות וכן באשכול גני תמנון.

גם עבודות הנגשה יבוצעו כמו בניית מעלית בבית ספר חשמונאים, הסדרות גישת כניסה ויציאה למבני בתי ספר, הנגשת שירותים ועוד. עם תחילת שנת הלימודים תשע"ט יפתחו גם שישה גני ילדים חדשים וכן חמישה גנים חדשים לחינוך מיוחד, אשר יצטרפו ל-24 גני הילדים החדשים שנפתחו בשלוש השנים האחרונות. מתחמי הגנים ייבנו ברחובות הגיבורים והצנחנים שבשכונת עמידר, ברחוב דב הוז בשיכון ותיקים וברחוב נורדאו.

הקמת גן ילדים בבת ים

הקמת גן ילדים בבת ים

בעירייה מסבירים כי עבודות השדרוג והשיפוץ השנה שמות דגש על חשיבה פרוגרמטית ורוחבית לטווח ארוך. מערכת החינוך העירונית וכן חטיבת הקהילה שמה לדגש להובלת התלמידים למצוינות באמצעות למידה חדשנית ומטיבה המעודדת את התלמידים להישגים גבוהים ולמנהיגות.

תגובות

3 תגובות
  1. אודי עמר

    אבל כמו שכבר רובכם יודעים וכמו שנאמר כזכור חשוב מאוד גם להתחיל להתקין מצלמות מעקב נסתרות בגנים ובכלל, שלא יתחיל להתפתח שם בעיות מצד הצוות וההנהלה כמו עם הגננות שתקפו פעוטות וגרמו להן לחבלות קשות, שלא נדע. אין אפילו מה להתלבט פה, צריך להתקין וזהו ורק ככה מונעים בעיות ולא באף דרך אחרת.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבחירות באוקטובר נתנו את האות להתחיל בשיפוץ בתי הספר, זו הכותרת המתיאמה .

  3. אורן

    מאוד חשוב שבבתי ספר וגנים, בין אם חדשים ובין אם לא, להקפיד על אמצעי בטיחות. בכל המקומות אליהם מגיעים / נמצאים ילדים חשוב שיהיו אמצעי בטיחות למיניהם. לדעתי מהחשובים ביותר זה התקנת סורגים או שהחלון לא יוכל להיפתח עד הסוף. שתהיה איזו מגבלה. אני לא יודע מה מהם עדיף אבל יש חשיבות לעניין הזה כמו שניתן לראות במאמר הבא https://www.tovtoda.co.il/Article.aspx?id=323. בכלל יפה לראות גם שמשקיעים בצבע ובשאר הדברים ושהילדים יהיו במקום שנעים להם להיות בו.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות