דניאל אוחנה

דניאל אוחנה: מרצה מצליח או צלם אופנה? כנראה שהכל

הוא רק בן 26 אבל מחזיק בשנים של נסיון, הוא מרצה בחברות על עמידה מול קהל וגם מצלם דוגמניות לסוכנות של בטי רוקוואי, דניאל אוחנה מבת ים חוגג

פורסם בתאריך: 6.7.18 09:49

ביום שבת הקרוב יחגוג דניאל אוחנה יום הולדת 26, אוחנה, צלם דוגמניות ומרצה כבר שנים על עמידה נכונה מול קהל. הוא נולד וגדל בבת ים, למד בתיכון " אורט רמת הנשיא" ולתחום ההרצאות הגיע כבר בגיל 18, בזמן שחבריו לספסל הלימודים היו עסוקים במסיבות ולבטים על התפקיד בצבא.



"לתחום ההרצאות הגעתי בגיל 18 כשהתגייסתי לצבא", הוא מסביר, "עם הגיוס איתרו אותי לתפקיד פיקודי ומשם לפיקוד בקורס מפקדים. לאחר הצבא הדרכתי כשנתיים במכללת הייטק ברמת גן, בעיקר בתחום המחשבים ובסיום העבודה שלי עסקתי בהדרכה בחברת מדעים גדולה. לאחר תקופה ארוכה כל-כך בתחום ההדרכות החלטתי שאני לא רוצה לעבוד שוב עבור חברה גדולה כמדריך פשוט, אלא דווקא להרצות למדריכים חדשים ואנשי עסקים על מתודיקות הדרכה וכיצד ניתן לעמוד מול קהל באופן סוחף ומעניין שעוזר לדובר להעביר את המסר שלו בצורה אפקטיבית"

ומה קורה מפה?

"מהרגע שקיבלתי את ההחלטה הזו, עברה חצי שנה של אסיפת חומרים, קריאת ספרים, רישום לסמינרים שונים וכו' במטרה לזקק את הידע והכישורים שלי יש כבר באופן טבעי, לכדי כלים פרקטיים ואפקטיביים שכל אחד יכול ליישם. היום אני מעביר את ההרצאות שלי בנושא לאנשי עסקים, חברות היי טק ואפילו אנשים פרטיים שרוצים ללמוד איך לחדד את המסרים שלהם ולעמוד מול קהל. אני גם נותן שירותים של בניית הרצאות לכאלו שזקוקים לליוי צמוד יותר ועזרה ממוקד".

ואיך התגובות כששומעים את הגיל שלך?

"האמת שמפתיעות ולטובה, אנשים בכל פעם מופתעים שבחור בן 26 מעביר הרצאות וסדנאות בנושא הזה, אבל הרבה שוכחים שאני בתחום הזה כבר מגיל 18. השאיפה שלי היא בסופו של יום לתרגם את כל החומרים שלי לאנגלית ולהעביר את ההרצאה והסדנאות לאירוגנים בין לאומיים"

ומה עם הצילומים?

"לצד העיסוק שלי בתחום ההרצאות אני גם מנהל סוכנות דוגמנות בניהול אישי עם בטי רוקאווי, וגם משמש לה כצלם. הכרנו דרך חבר משותף, בהתחלה היינו רק ידידים, לאחר מכן חברים קרובים, בהמשך הפכתי לעוזר האישי שלה וכיום אנחנו מנהלים יחד מחלקת דוגמנות כשהמטרה שלנו היא לשבץ בנות בסוכנויות בינלאומיות"

 

לא קצת שונה מעולם ההרצאות שבו אתה שוחה?

"הכי לא, זה שני תחומים שאני עושה במקצועיות ובאהבה, כל הרעיון הוא לא לשים את כל הביצים בסך אחד ונראה שזה עובד נפלא אז למה לא"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות