בית הספר הרצל זכה בפרס החינוך הגופני של משרד החינוך

פועלו לעידוד הפעילות הגופנית והתזונה הבריאה זיכה את בית הספר בהערכה ובהוקרה

פורסם בתאריך: 21.6.18 15:51

בית הספר הרצל בעיר זכה בהוקרה על הצטיינות בתחום החינוך הגופני לשנת הלימודים תשע"ח, על ידי ועדת פרס החינוך הגופני המחוזית של משרד החינוך, לבית ספר, הזכייה הגיעה בזכות העשייה החינוכית בבית הספר ותרומתו לקידום החינוך הגופני. תעודת ההוקרה על הזכייה המכובדת במקום הראשון הוענקה למנהלת בית הספר, חני ז'אנה, ולצוות הוראת החינוך הגופני בטקס שהתקיים בתיכון בליך ברמת גן.

בית הספר הרצל הוא בית ספר ייחודי למדעים ולבריאות הגוף. בית הספר מוביל את תלמידיו בפעילויות ספורטיביות רבות, הן בעיר בת ים והן בתחום המחוז. לבית הספר מסורת ארוכה ומוצלחת של הישגים ספורטיביים, ניצחונות וזכייה במדליות קבוצתיות ואישיות. מלבד זאת, פועל בית ספר בקרב הקהילה סביבו בהפצת חשיבות השמירה על אורח חיים בריא.

בבית הספר מתקיימים שיעורים מיוחדים לעידוד תזונה נכונה וחיים בריאים. בין השיעורים המועברים לתלמידים ישנם: רופאים צעירים, פרחי ספורט, מדע במטבח. בנוסף בית הספר משתף פעולה עם עמותות כגון: "אתגרים" ו"מסלול חדש", המשלבות חינוך גופני וערכים חשובים כדוגמת: שיתוף פעולה, סובלנות, כבוד ועוד.



מבית הספר נמסר כי לאורך השנה התקיימו בו ימי שיא בנושא בריאות, ימי ספורט, סדנאות, הרצאות ופעילויות משותפות של הורים וילדים. צוות בית הספר הקים "מועצת הבריאות", ששמה לעצמה למטרה לעודד את התלמידים לאכול ארוחת בוקר בריאה ומזינה ולשלב את החינוך הגופני בחייהם. חשיבות הפעילות הגופנית והאכילה הבריאה מודגשת לתלמידים כנכונה ורצויה גם מעבר לשעות הלימודים ולכן ישנו עידוד לפעילויות ספורטיביות בשעות אחר הצהריים ובסופי השבוע.

מנהלת בית ספר,חני ז'אנה, אומרת כי: "החינוך הגופני הוא חלק אינטגרלי מתפיסתו החינוכית ומהעשייה היוםיומית של בית הספר. צוות החינוך הגופני פועל ברוח בית הספר ומשתלב בתוכניות הבית ספריות תוך תרומה מרבית ליצירת אקלים בית ספרי חיובי, חתירה למצוינות אישית וקבוצתית בחינוך הגופני, טיפוח היכולת והכישרון האישי, המשמעת, ההתמדה והמסוגלות העצמית של כל תלמיד. אנו נרגשים לקבל את הערכת משרד החינוך על פועלנו ושמחים על הזכייה בפרס החינוך הגופני המחוזי ועל בחירתנו כמועמדים לפרס הארצי"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות