יוליה יעל מנטל עם אורי בוסקילה
שילוב שלא רואים בבת ים. מנטל עם בוסקילה

"אני ההוכחה שאפשר לחבר בין הרוסים לדתיים בבת ים"

היא כלכלנית עם סיפור הצלחה של עולה חדשה שהשתלבה באופן מרשים בחברה הישראלית. אורי בוסקילה: "עם יוליה לצידנו, נוכל לתת מענה ולשרת בצורה מיטבית לכלל התושבים"

פורסם בתאריך: 14.6.18 13:53

התמודדותו של אורי בוסקילה לראשות העיר בת ים קיבלה השבוע חיזוק עם הצטרפותה של יוליה (יעל) מנטל לרשימה. מנטל, כלכלנית, אם ל-2 בנות, מכירה היטב את העיר ואת צרכי תושביה, ופועלת רבות בפרויקטים בתחום החינוך וקליטה.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציית "השקמה בת ים"

יוליה היא סיפור הצלחה של השתלבות בחברה הישראלית כמי שעלתה רק לפני שנים אחדות ארצה, והיא מסייעת לעולים רבים בתחום זה. ברשימתו של בוסקילה, הכוונה היא שמנטל תהווה כתובת עבור ציבור נרחב דוברי רוסית, ותעסוק בענייני חינוך רווחה. בוסקילה מציין לטובה לא רק יכולתה להיות קשובה לאנשים, אלא לדבריו "גם את יכולתה ליישם החלטות ולהוציא דברים לפועל".

אורי בוסקילה: "יוליה בחרה להצטרף אליי מאחר וראתה בי אדם שיש לו את הניסיון וההשכלה הדרושים כדי לתת חינוך טוב וביטחון לילדיה ולילדים אחרים בבת ים. כל אמא רוצה לישון בשקט כשהילד שלה חוזר מהעבודה או מבילוי לילה. עם יוליה לצידנו, נוכל לתת מענה ולשרת בצורה מיטבית לכלל התושבים והאוכלוסיות בעירנו".

רק שש שנים בארץ וחזרה בתשובה

"אני רואה עצמי שליחה של ציבור העולים מרוסיה" אומרת מנטל, "אהיה הגשר בין ציבור העולים ובין החברה הישראלית בכלל והציבור הדתי בפרט. אני עצמי עליתי ארצה ממוסקבה ב 2012 וחזרתי בתשובה ואני מודעת למורכבות שבין העולמות.
אני רואה באורי בוסקילה האיש המנוסה והמתאים להוביל את בת ים ולתת מענה למצוקות התושבים והעולים.

ציבור העולים בבת ים והציבור הדתי בעיר זה לא חיבור שבדרך כלל הולך ביחד

"אוהבים לצייר מציאות של מתח בין הציבור הדתי והציבור הרוסי. אני ההוכחה שאפשר לחבר בין העולמות  – בין העולים מרוסיה לבית היהודי. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו בת ים אחרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות