בניין עיריית בת ים

ועדת הבחירות הוציאה צו מניעה כנגד מוטי בוסקילה עוזרו של רפאל ברנז

לאחר שהוזהר שוב ושוב, מוטי בוסקילה, עוזרו של סגן ראש העירייה רפאל ברנז, התראיין לכלי תקשורת. הוא נקנס והוצא נגדו ונגד עיריית בת ים צו מניעה, עיריית בת ים טענה שלא ידעה דבר על הראיונות

פורסם בתאריך: 7.6.18 18:19

וועדת הבחירות הגישה היום כנגד עובד עיריית בת ים מוטי בוסקילה ואף קנסה את בוסקילה על סכום של 2500 שקלים.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקצית "השקמה בת ים"

בוסקילה הוא עוזרו האישי של סגן וממלא מקום ראש העירייה רפאל ברנז העומד בראשות סיעת ש"ס בעיר, ונבחר מטעמה למועצת העיר. זוהי הפעם השלישית שמוגשת עתירה לבית המשפט כנגד מוטי בוסקילה (ועיריית בת ים) על פעילות בניגוד לחוק תעמולת הבחירות.

ע"פ חוק, ישנו איסור לעובדי העירייה לקיים ראיונות ללא אישור הדוברות, ובוודאי ראיונות המיועדים לתמיכה פוליטית. סוג הראיון היחיד שמורשה הוא ראיון שתכליתו היא מסירת מידע נחוץ לציבור.

העתירה הראשונה כנגד בוסקילה הייתה בדבר שימוש שלא כחוק בשמות של נבחרי ציבור. בעתירה השנייה בדומה לעתירה הנוכחית, התראיין בוסקילה למקומונים למרות האיסור. בית המשפט טען כי בוסקילה הפר את צו בית המשפט, שכן הוא הזהירו בנוגע לראיונות אלו כבר בעתירה השנייה, למרות זאת בתאריך 17 במאי השנה, פורסם ראיון נוסף עם מוטי בוסקילה באחד מכלי התקשורת.

השופט קבע שזוהי הפרה בולטת של צו המניעה הקודם שניתן על ידו, וכמו כן הפרה של חוק תעמולת הבחירות והטיל קנס על בוסקילה בסך 2500 שקלים, וחייב אותו לחתום על ערבות בפני היועץ המשפטי של וועדת הבחירות בסך 5000 שקלים. העירייה טענה להגנתה שלא ידעה בדבר הראיונות של בוסקילה, כאשר השופט התריע בפני עיריית בת ים לחדד את הנהלים.

את העתירה הגיש שמעון שמואלי, מועמד לראשות העיר, ופעיל חברתי.

תגובת עיריית בת ים תובא לכשתתקבל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות