ענבל פאלח יעקב וילדיה
ענבל פאלח יעקב וילדיה ביום העצמאות

הורים יקרים, במקום להשקיע בבגדים תשקיעו בחוגים

עו"ד ענבל פאלח יעקב מאמינה שחוגים, קייטנות וקורסים לילדים, הרבה יותר חשובים מעוד מותג נעליים או חולצה מהקניון, ושלא תעזו לקרוא לה קמצנית

פורסם בתאריך: 4.6.18 13:08

בדיוק סיימנו את האביב ותקופת החגים העמוסה: פסח, יום העצמאות, ל"ג בעומר, יום ירושלים, שבועות, שבתות ושלל האירועים שהגיעו עם תום ספירת העומר. ביקום מקביל ואצל רוב הנשים ה"נורמליות" טרם עונת האביב הן מתכוננות, וחושבות "מה אני הולכת ללבוש? איך אני מלבישה את הבנות? איך אני מלבישה את הבנים? איזה סטים, שמלות, תחתיות, אביזרי שיער, נעליים ועוד ועוד איפה נקנה והיכן נחפש".

מאז ומתמיד אמרו לי שזה לא הגיוני ולא נשי שכדי להפיח דיכאון אני פוסלת ישר יציאה למסעות קניות חובקות עולם או קניונים. תמיד טענתי שאני לא רוצה לחשוב על זה, לא אוהבת ונהנית מזה ובטח ובטח לא מעוניינת להשקיע זמן וכסף במסעות קניות.

לא בגלל שאני לא אוהבת להראות טוב או שלא רוצה חלילה ששי-לי ואוריקי, ילדיי האהובים יראו מקסים. ברור כשמש שאני אוהבת שאנחנו שמחים ומחייכים, לבושים ומצטלמים, אבל אני רואה אפס חשיבות בהשקעה של מאות ולפעמים אלפי שקלים בביגוד ובנראות של כמה שעות ביום אחד.

אני ברוך השם לא ענייה, אנחנו מתפרנסים בכבוד, אבל אני מוצאת חשיבות הרבה יותר גדולה למשל שילדי ישתתפו בקורס שחיה בקיץ וייהנו מקייטנה עם שאר חבריהם ושיוכלו לצאת למסע תנועת עוז וכמובן ושיבלו בקיץ בחופשה מהנה ומפנקת עם כל המשפחה, בזה אני מתחייבת שאשקיע כסף, זמן והמון תשומת לב.

זה אמנם לפעמים עניין של סדר עדיפויות ומלחמה אמיתית סביב ה"מה יגידו" וחוסר הבנה משווע בשמות מותגים ובחנויות יוקרה, אבל אני מבטיחה לכם שלמרות שהזמנו רק ב"עליאקספרס" ואף בעוונותינו הגדולים לבשנו פעמיים את אותו הבגד במהלך כל תקופת החגים, אנחנו עדיין נראינו מהממים והילדים היו שמחים ומאושרים.

וכאן אני מצהירה ומבטיחה שכל הקולקציה לחודשי האביב שכללה נעליים, אביזרים ובגדים לא עלתה יותר מקורס השחייה, ולא בגלל שאני קמצנית ולא בגלל שאני חסכנית, אלא רק בגלל שאני מאמינה שאפשר לעשות את הדברים נכון ואחרת בלי להיות מוטרדים לילות כימים מה יגידו ובלי להוכיח לאף אחד כלום.

אז קבלו תמונות מהחגים האחרונים היינו יפים, לבושים, חדשים, רזים, (מההמתנה בתור בדואר), ובעיקר שמחים, ותודה ל"דוד עלי" מסין שלא שוכח לפנק…

ענבל פאלח יעקב וביתה

הכל מהאינטרנט, לא מהקניון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות