ילדי תנועת עוז (אתר רשמי)
ילדי תנועת עוז (אתר רשמי)

מיוחד לילדי א'-ג': תנועת עוז קוראת לכם להצטרף

תנועת עוז הפועל כתנועת נוער לילדים הצעירים יותר מחפשת קומונריות וקוראת לכל ילדי העיר להגיע

פורסם בתאריך: 31.5.18 14:51

תנועת עוז היא היא מיזם שמקיים פעילות ערכית ומיועד לילדים בכיתות א'-ג'. גילאים בהם הילדים לא יכולים עדיין ללכת לתנועות הנוער הוותיקות והמוכרות, כאשר התנועה מכוונת את חניכיה בסיום דרכם לפעילות בתנועות הנוער השונות.

התנועה קמה לראשונה לפני כשנתיים בבת ים בשכונת עמידר, והיום פועלת גם בבתי הספר הרא"ל ותחכמוני בעיר בזכות שיתוף הפעולה של הילה ספרדי לוי – מנהלת בנות השירות והגרעין עם הנהלת בתי הספר ויו"ר הנהלת ההורים ענבל פלאח-יעקב. המדריכות הן נערות בכיתות ט' מהתיכונים בית וגן וצביה בעיר, והן מקבלות הדרכה מהקומונריות (מובילות הקבוצה).כעת,  לאור הצלחת הפעילות בבתי הספר החליטה התנועה לקרוא לקומונריות ולילדים להצטרף לתנועה.

תהילה בוקארה, בת 18.5 משמשת כקומונרית, שלמעשה מכשירה את המדריכות, מטפלת בקשיים עם החניכים וזו שפונה להורים. תהילה מספרת, "התנועה הזאת נותנת לילדים המון. הם הגיעו גם בימים הכי קשים של הסערות בחורף, ולא פספסו שום מפגש. זה מסגרת שונה מבית ספר, וכאן כולם שווים וכולם משתתפים. שני ילדים יכולים לגור באותו הבניין ובכלל לא להכיר זה את זה. אנחנו יוצרים חברויות וקשרים "

תהילה מספרת על הדרך בה המעורבות בתנועה עוזרת לילדים עם בעיות חברתיות "יש לי חניכה בכיתה ב' עם בעיות חברתיות קשות, היא עולה חדשה והיה לה קשה להסתגל. היא לא הייתה מסוגלת להוציא מילה מהפה. אמא שלה התלבטה אם לשלוח אותה לתנועה בגלל הבעיות החברתיות. היום היא ילדה אחרת לגמרי, עם ביטחון ושמחת חיים. היא חלק ממשהו גדול והיא שמחה להיות שייכת. היום היא כבר מקבלת את החניכים החדשים ואפילו מלמדת אותם את ההמנון".

ענבל פלאח-יעקב, יו"ר הנהגת ההורים בביה"ס הרא"ל מספרת כי פתיחת הפעילות השנה בקרב תלמידי הממ"ד הרא"ל וילדי השכונה הוסיפה ערך מוסף לפעילות אחר הצהריים, "כבוגרת וקומונרית בתנועת בני עקיבא היה לי חשוב מאוד להביא לילדי ביה"ס תנועה משלימה כהכנה לקראת הצטרפותם בכיתה ד' לבני עקיבא. אנו קוראים לכל ילדי העיר בת-ים לקחת חלק בפעילות החשובה והכ"כ תורמת ומחנכת לערכי ציונות, תורה ועבודה".

לפרטים נוספים הדסה בלומרט – רכזת אזור שרון ומרכז – 0586297188 – [email protected]

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות