ראש עיריית בת ים יוסי בכר מעניק תעודות לנערים מצטייני ההתנדבות (צילום דוד פרץ)
ראש עיריית בת ים יוסי בכר מעניק תעודות לנערים מצטייני ההתנדבות (צילום דוד פרץ)

מלח הארץ – 310 בני נוער מבת ים קיבלו תעודות הצטיינות על התנדבותם

תלמידים מכל רחבי העיר הוזמנו לקבלת תעודת הצטיינות על התנדבותם בעמותות השונות בעיר, לראשונה ניתן מענק הצטיינות בסך 500 שקלים, אותו העניקו הוריו של הטייס רס"ן אורי קולטון ז"ל תושב העיר

פורסם בתאריך: 23.5.18 12:28

310 תלמידי כיתות יא' – יב' קיבלו אמש תעודת הצטיינות על פעילותם הראויה להערכה במסגרת תוכנית ההתנדבות "התפתחות אישית ומעורבות חברתית".

המצטיינים, שמגיעים מכל בתי הספר התיכונים בעיר, נבחרו בזכות השקעתם הגדולה בפעילות ההתנדבותית, הרבה מעבר לשעות הנדרשות במסגרת תוכנית הלימודים.

בני הנוער מתנדבים לאורך השנה כולה במוסדות ועמותות הפועלות בעיר, כמו סיוע למשפחות מעוטות יכולת וביקורים בבתי אבות, התנדבות בשירותי החירום וההצלה כגון מד"א והמשמר האזרחי ואף בפרויקטים של חונכות אישית ועבודה עם ילדים.

אתמול לראשונה ניתן מענק הצטיינות בסך 500 שקלים, אותו העניקו אביגדור וסוזן קולטון, הוריו של הטייס רס"ן אורי קולטון ז"ל, תושב בת ים, שנפל עם מטוסו בעת מילוי תפקידו במרץ 1998.

את המענק נתנו ההורים השכולים לסיאלו גונזלס, תלמידת כיתה יא' מבית הספר 'רמות', שכמו אורי ז"ל, גם היא פעילה בתנועת הצופים, כמדריכת ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים ומגלה רגישות ואחריות לזולת.

בשנים האחרונות עורכת עיריית בת ים והחברה לתרבות פנאי וספורט את טקס מצטייני המעורבות החברתית, שבו נבחרים מתוך כלל תלמידי יא'-יב' תלמידים מצטיינים בהתנדבות, וזאת במטרה להוקיר ולהודות על עשייתם למען החברה ובמערכת החינוך של בת ים רואים חשיבות גדולה בחינוך למעורבות ולעשייה ציבורית והטמיעו את החינוך הערכי כחלק בלתי נפרד מתוכנית הלימוד העירונית.

טקס מצטיינים מעורבות חברתית

גאווה גדולה. המצטיינים (צילום: דוד פרץ)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות