בלפור 18 בת ים (צילום: גוגל)
בלפור 18 בת ים (צילום: גוגל)

שוברי הארנונה לא הגיעו והדיירים חויבו בקנסות על פיגורים

דיירים ברחוב בלפור מתלוננים כי שוברי הארנונה לא מגיעים לתיבת הדואר שלהם וכשהם מתקשרים לעירייה להסדיר את החוב, מתברר כי הם חייבים בקנס עבור אי התשלום. עיריית בת ים: קרתה טעות, התושבים יזוכו

פורסם בתאריך: 23.5.18 11:46

בעיריית בת ים פרסמו באחרונה מידע על שידרוג דיגיטלי: חשבונות הארנונה יגיעו מעתה במייל לתושבים המעוניינים בכך. אבל רגע לפני ההתחדשות והקידמה, מתברר שבמשלוח חשבונות הארנונה לתושבים באופן המסורתי והמוכר, יש עדיין כשלים לטענת תושבים. "כבר חצי שנה שחשבונות האחרונה אינם מגיעים אלינו באמצעות הדואר. כל התלונות שלנו לעירייה לא מטופלות והבעיה לא נפתרת", טוענים דיירי בניין מס' 18 ברחוב בלפור בעיר.

לדבריהם, פנו בתלונות בנושא למוקד העירייה מספר פעמים, אבל הבעיה לא טופלה ואף יתרה מכך: "מחוסר ברירה ועקב המצב הזה, אנו נאלצים לשלם את חשבונות הארנונה באמצעות המוקד העירוני. ואז, מתברר שגם מענישים אותנו בקנס על איחור בתשלום, עם ריבית וכל מה שנילווה לזה. פשוט לא לעניין מה שקורה כאן", הם טוענים בזעם.

 

תגובת העירייה: "מבדיקה שערכנו, מדובר בתקלה נקודתית של חברת ההפצה בחלוקת שוברי הארנונה האחרונים בשתי כניסות בלבד. תושבים אשר לא קיבלו את חשבונות הארנונה וחויבו בריבית פיגורים בשנת 2018, מוזמנים לפנות לאגף הכנסות בעיריית בת ים ואנו נדאג לזכותם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות