בתפקיד הפריזנטורים בקמפיין החדש: עובדי עיריית בת ים

מערכות התראה על הצטברות אשפה, בקרה על הטיפול בתלונה והשתלמויות וקורסים לנציגי השירות: בעיריית בת ים מודיעים על שדרוג המוקד העירוני בכיכובם של העובדים המקומיים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 21.5.18 14:27

עיריית בת ים משיקה קמפיין חדש בעקבות שידרוג המוקד העירוני שבמרכזו יככבו עובדי העירייה. שידרוג המוקד נעשה במהלך השנה האחרונה ובמסגרתו הוחלף שמו למשו"ב (מוקד שירות ובקרה) ובוצעו בו שינויים במטרה לייעל את איכות השירות הניתן לתושבי העיר. כעת, במסגרת השדרוג יוצאת עיריית בת ים בקמפיין שכותרתו יהיה: "משו"ב 107 לשירותך 24/7", ובמרכזו יעמדו עובדי עיריית בת ים שעוסקים בשירות לקוחות ועומדים בממשק עם התושבים.

בעירייה מצויינים כי השדרוג בעבודת מוקד משו"ב 107 נעשה בשלושה תחומים: כח האדם, סביבת העבודה ואמצעים טכנולוגיים. כך, למשל, במסגרת שיפור איכות כח האדם נערכים השתלמויות וקורסים בתחום שירות הלקוחות ומתבצעת בקרה על רמת השירות ואיכות הטיפול בפניות לנציגי השירות. שינוי מרכזי נוסף שמתרחש במוקד העירוני בימים אלו הוא החיבור לאמצעים טכנולוגיים חדשים ומתקדמים. בחודשים האחרונים שודרגה מערכת הטלפוניה במוקד, וכיום היא מאפשרת שיחה חוזרת לתושב, במקרים של זמני המתנה העולים על 30 שניות. כמו כן, בקרוב יחלו לפעול במוקד מערכות בקרה חשמליות, שיעניקו התראה בזמן אמת על תקלות בחשמל ובתאורת הרחוב. גם מרכזיות מי הגינון יקושרו בקרוב למערכת בקרה, שתתריע בזמן אמת על תקלות במערכות המים בגינות ובמרחבים הציבוריים, על בריחה או פריצת מים. ובהמשך תותקן במוקד מערכת בקרת רמזורים, שמתופעלת כיום על ידי חברה חיצונית. עוד במסגרת השדרוג הטכנולוגי: התקנת סנסורים בפחים טמוני קרקע ובבכלל פחי אשפה, שיעניקו מידע על כמות האשפה המצטברת.

 

עוד במסגרת החידושים: תשודרג מערכת ניהול פניות התושבים כך שבתום התהליך יוכל כל תושב לעקוב אחרי סטאטוס הטיפול בפניה שלו ואף לקבל תמונה שמציגה את סיום הטיפול בתלונה או מפגע. לצד זאת, מערכת ה- GIS (מערכת מידע גאוגרפי) תוכל להציג בקרוב את התלונות המתקבלות על גבי מפה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות