קניון בת ים

קולנוע בקניון Out – מתחם לצעירים In

במקום עוד סניף של רשת הלבשה, עיריית בת ים לקחה תחת חסותה את השטח שבו שכן הקולנוע בקניון בת ים ותקים בו מתחם צעירים, חללי עבודה ציבוריים ועוד

פורסם בתאריך: 2.5.18 11:33

מזה מספר שנים שבתי הקולנוע הקטנים בארץ מאבדים ממקומם וחשיבותם, אל מול ענקיות הסינמה. מתחמי ענק, עם חווית צפייה בינלאומית, כיסאות משודרגים, מסכי ענק ושלל טכנולוגיות כמו צפייה בתלת מימד (D3) וצפייה בארבעה מימדים (D4) שכוללת תזוזת כיסאות ואף התזת מים ותחושת חום/קור, הן כולן טכנולוגיות שמצאו את מקומן במתחמי הענק כגון הסינמה סיטי והיס פלאנט.

בתי הקולנוע האותנטיים והפחות משוכללים החלו להימצא ריקים עם השנים, בתחילה הם נסגרו ברחובות הערים ועברו לקניונים המקומיים, אך גם שם הם נסגרו במשך השנים ונראה כי הקהל מעדיף פחות את חווית הצפייה האינטימית ויותר את מתחמי הסרטים הענקיים.

רשת בתי הקולנוע "רב חן" שהייתה מאוד פופולרית בקניון בת ים, בעידן שלפני מתחמי הסרטים הענקיים, החלה לדעוך לאיטה ונמצאת סגורה מספר שנים. בתי הקולנוע היו ממוקמים בחלקו העליון של קניון בת ים, והיום המתחם סגור ונטוש.

למי מהפוקדים את הקניון שתהה איזה חנות תיפתח במקום המתחם הסגור של בתי הקולנוע ותתפרש על השטח הגדול והדומיננטי נספר כי השטח מיועד להפוך למתחם ציבורי.

 

העירייה מסרה כי חתמה הסכם מול קניון בת ים ובו המתחם העליון שבקניון יעבור אליה. העירייה מעוניינת להעביר את "מרכז הצעירים" למתחם של כ-200 מ"ר נטו, וכמו כן לבנות בסמוך "האב" (מתחמי עבודה) עם כניסה נפרדת של כ-200 מ"ר נטו. אולם הקולנוע יישאר כאולם כנסים, והתכנון הנוסף הוא לשפץ ולתכנן מחדש את כל המתחם. עלות התכנון והשיפוץ היא כ- 2,700,000 שקלים שיכללו בתוכם שיפוץ ובניה מחדש, מתכננים ויועצים, מיזוג, חשמל וכיבוי אש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות