צילום: יריב פיין
צילום: יריב פיין

בת ים מציגה: פסטיבל אהבה על החוף

בת-ים תחגוג הקיץ לראשונה את ט"ו באב, בהפנינג של אהבה שיימשך יומיים, מחיר הכרטיס 100 שקל בלבד ל-2 מופעים הכוללים ארבעה אמנים. לתושבי בת-ים כרטיס מסובסד בחצי המחיר- 50 שקל לערב שלם

פורסם בתאריך: 26.7.22 13:34

העיר בת-ים מזמינה את כולם, לחגוג אהבה בפסטיבל "אהבה על החוף" , פסטיבל בת-ים הראשון, אשר ייערך בט"ו באב ויימשך יומיים ויכלול חגיגת אהבה מטורפת.



החל משעות הערב תוכלו ליהנות ממופעי מוזיקה בהשתתפות הכוכבים הגדולים בישראל, אשר יבצעו שיתופי פעולה ייחודים ומפתיעים. משה פרץ מארח במופע שקיעה את התקווה 6; אביב גפן מארח את "היהודים" במופע רוק; עדן בן זקן ולירן דנינו חוגגים במסיבת חוף מטורפת; שרית חדד חוגגת אהבה עם מוש בן ארי ועוד.

כל כרטיס לפסטיבל כולל 2 הופעות מעולות וארבעה כוכבים במחיר שווה לכל נפש. לצד המופעים, ייערך הפנינג שיכלול פינות ישיבה וזולות; מופעים אור קוליים כל חצי שעה מהמזח; במתחם תוקם טברנה ענקית בגודל של כ-200 מ"ר שתכלול דוכני מזון כשר כגון כריך אסאדו, צ'יפס הולנדי וקינוחים מתוקים. המבוגרים יוכלו ליהנות גם מבר קוקטיילים עשיר ומפנק. האירוע יהיה נגיש לבעלי כסאות גלגלים ומתאים לכל הגילאים.

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט: ״פסטיבל האהבה יוצא לדרך! מיטב האומנים מגיעים לבת-ים לפסטיבל בת-ים הראשון, ט״ו באב- יומיים של הופעות בשיתופי פעולה מהגדולים בארץ כאן על החוף. אני מזמין את כולם להגיע ולהנות מפסטיבל ענק וייחודי לצד הופעות חד פעמיות על רצועת החוף היפה ביותר בארץ!״

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות