צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה
צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה

ראש העירייה צביקה ברוט: ״ההרחקה של אלון קסטיאל היא למראית עין בלבד״

ראש העירייה פנה במכתב בהול לנשיאת בית המשפט העליון ולפרקליט המדינה, בבקשה שיורו על בחינה מחדש בסוגיית הרחקתו של אלון קסטיאל מהעיר

פורסם בתאריך: 22.7.22 09:12

המאבק בנוגע למיקום מגוריו של עברייין המין המורשע אלון קסטיאל, עולה מדרגה, אתמול (חמישי) ראש העיר בת-ים צביקה ברוט פנה לנשיאת בית המשפט העליון ולפרקליט המדינה, בבקשה שיורו על בחינה מחדש בסוגיית הרחקתו של אלון קסטיאל מת״א, רמת גן וגבעתיים.



לדברי ברוט, קסטיאל החליט להתגורר בבית הוריו בבת-ים, מרחק שלוש דקות הליכה מתל-אביב, כך שההרחקה היא למראית עין בלבד – ואינה יוצרת שום הפרדה אמיתית בינו לבין הקרבנות. ״אמון הציבור במערכת היה גובר אם ההרחקה היתה אמיתית ונראית לעין, ולא לוקחת בחשבון רק גבולות טופוגרפיים שקופים״, כתב ברוט לנשיאה אסתר חיות ולפרקליט עמית איסמן.

עוד הוסיך ברוט כי : ״למעלה מ-3,000 תל-אביבים עברו בשנה האחרונה לגור בבת-ים.עוד אחד שיצטרף אליהם בקרוב הוא אלון קסטיאל, שהודיע שבכוונתו להתגורר אצל משפחתו, בעיר שלנו, לאחר שועדת השחרורים הרחיקה אותו מתל אביב ומשאר זירות הפשע בהן ביצע את מעשיו הנפשעים.
אנחנו תמיד שמחים לאמץ מצטרפים חדשים. אבל כפי שאמרתי בשבוע שעבר, אנחנו ממש לא רוצים בינינו טורפים שפגעו בכל כך הרבה נשים.
פניתי היום לנשיאת בית המשפט העליון ולפרקליט המדינה, כדי שיורו לבחון מחדש את הסוגיה. לא הגיוני שנאסר עליו להסתובב בתל אביב,
אך הוא יכול להתגורר בדירה בבת-ים שנמצאת שתי דקות הליכה משם. אמון הציבור במערכת היה גובר אם ההרחקה תהיה ממשית ונראית לעין״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות