אומר את הכל:הראפר הבת ימי שלא עושה חשבון

פורסם בתאריך: 6.4.22 12:42

שהפופ שולט במיינסטרים הישראלי ושאר הסגנונות, בייחוד הרוק, הראפ וההיפ הופ, די נדחקו הצידה לטובתו ואמנים שהיו מזוהים עמם "מתמסחרים" ומתמסרים לחסדי המיינסטרים גם במחיר ויתור על האמת האומנותית שלהם, קשה למצוא אמנים שמוכנים להילחם בטחנות רוח וללכת עד הסוף עם המוזיקה שלהם, בכל מחיר ובכל הכוח.הראפר גל בוגאטי מבת ים הוא ההוכחה המובהקת לכך ואולי הראפר הישראלי הכי אותנטי, אסלי ובועט שתכירו בתקופה האחרונה, כשסיפור חייו המטלטל, הטרגי ומעורר ההשראה טווה לו את הדרך המקצועית במסלול ההארדקור הקשה ביותר.



עוד כשהיה בבטן אמו ברוסיה הקרה, אביו הכה אותה והיא נאלצה לברוח לישראל והשתכנה בבאר שבע, שם הוא נולד וגדל. בשל הטראומה שחוותה אמו, היא התמכרה לאלכוהול וכאלכוהוליסטית, מערכת היחסים שלה עם בנה הייתה מורכבת, סבוכה ומלאת מתחים וכעסים.כשהיה ילד נשלח לפנימייה, שם גילה לראשונה את תשוקתו למוזיקה והחל ללמוד לתופף, כשבמקביל נחשף למוזיקת רוק כבד ומוזיקת היפ הופ ציונית ובינלאומית. כמו כן למד ביטבוקס וברייקדאנס והשתתף ב"באטל ראפ".את שירותו הצבאי עשה כלוחם קרבי בגדוד דוכיפת בחטיבת כפיר ועם שחרורו עבר לגור בתל אביב.

כחייל משוחרר התפרנס מתחום המכירות והשיווק, ולאחר מכן גם כיחצ"ן מסיבות, והיה מעורב היטב בסצנת חיי הלילה של תל אביב, שם החל ליצור קשרים עם אמנים ומפיקים מוזיקליים ובמקביל לכתוב ולהלחין את שיריו הראשונים, ובהדרגתיות קיבל תעוזה למצוא את הייחודיות האמנותית ולהתחיל לבצע את שיריו בקולו שלו.בשנת 2018 עבר תאונת דרכים כשנפל מהקטנוע שלו, שבר את רגלו והובהל לבית החולים לאשפוז ולשיקום ארוך. שם, כחלק מהתהליך הטיפולי ובהמשך כחלק מהנאתו, התמכר למשככי כאבים ולסמים.

כחלק מהידרדרותו והתמכרותו, מערכת היחסים עם אמו החמירה, והגיעה לשיא כשבמהלך ריב הוא החל לשבור את רהיטי הבית עד כי אמו הזמינה לו משטרה. לאחר מעצר בן שבוע ושחרור בערבות אמו, הוא נשלח למוסד גמילה למשך כחודשיים וחצי תחת מעצר בית ואחרי כן לחצי שנה עבודות שירות בבית תמחוי.ברגע שנעצר החליט להפסיק לשתות אלכוהול, להפסיק לעשן ולקחת סמים ולהתמקד נטו במוזיקה. עם הזמן גם מערכת היחסים עם עמו חזרה למסלול הנכון.

בסכום הפיצויים שקיבל בעקבות התאונה, החליט ללכת עם חלומו עד הסוף ובנה אולפן ביתי, החל ללמוד את רזי המקצוע: להפיק בעצמו, לצלם ולביים קליפים בעצמו ולהיות אחראי במו ידיו לאמנות שלו מ-א' עד ת'.בתקופת הקורונה החל להוציא את שיריו הראשונים שקצרו מאות אלפי צפיות במדיות השונות וסימנו אותו כאחד הראפרים המבטיחים, הנועזים ובעיקר האותנטיים בביצה המקומית.

שיריו של גל מביעים מחאה ואמירה אישית, ביקורתית וחברתית על סצנת המוזיקה המקומית, החיים בישראל (לדוגמא שירו האחרון "אנרכיה" עוסק בסכסוך הערבי-יהודי) ובעיקר מתכתבים עם השקפת עולמו לומר את האמת ללא פילטרים או מעצורים.

 

בימים אלה עובד בוגאטי על שירים חדשים שצפויים לראות אור בקרוב, ובונה עצמו, לאט ובטוח, כאחד הראפרים הכי אמיתיים ומוצלחים בשכונה. סנונית ראשונה היא השיר "שמישהו יאהב אותי" , שהוא ההוכחה לכנות והאותנטיות של גל, כמי שבונה עצמו בבטחה להפוך לאחד הראפרים המובילים והמשמעותיים של התקופה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות