שלב התגובות: "ברוט משנה את כל תמונת ההתמודדות"

אחרי הפרסום הבלעדי בשבוע שעבר ב"השקמה", המערכת הפוליטית בבת ים בשיא המתח. צביקה ברוט יכריז רשמית בקרוב על התמודדות לראשות העיר מול מועמדים ותיקים ומוכרים

פורסם בתאריך: 2.3.18 12:22

הפרסום ב"השקמה" בשבוע שעבר על האפשרות שצביקה ברוט יתמודד מטעם הליכוד על ראשות העיר, היכה גלים והפך שיחת היום בבת ים.

ברוט הודיע כי ישקול לשקול בחיוב להתמודד, ובתגובה הודיעו ראשי הליכוד בעיר שהם מוכנים לזוז הצידה ולתמוך בו. ההערכה: ברוט יודיע בקרוב שהוא מועמד, והקמפיין שלו יחל בעוד כשלושה-ארבעה חודשים.

לבת ים הגיעו השבוע השר לשעבר גדעון סער ושר המדע אופיר אקוניס, שהשתתפו בכנס של סניף הליכוד המקומי. שניהם הצטרפו למברכים, ואמרו "מדובר באחד האנשים המוכשרים שיצאו מבת ים. לאחר ההחלטה הרשמית של מועצת הסניף ומתפקדי המפלגה, נסייע לקידום המועמדות".

גם ברוט נאם בכנס, הודה למברכים אך נמנע מלהתייחס רשמית לנושא. ראשי הסניף, חברי המועצה ששון אליהו ויהודה הרוש, הבהירו שיתמכו בברוט לראשות העיר: "יש במועצת העיר אנשים טובים כמו יוסי בכר, אסתר פירון, אלי יריב ואורי בוסקילה, אבל כולנו שייכים לדור הישן. העיר חייבת לצעוד קדימה עם הדור החדש", אמר אליהו לנוכחים, "אני קורא לחברי לפנות את הדרך לדור הבא, למשהו צעיר, רענן, מקצועי  וחדש שיוכל להוסיף כבוד לעיר ולשמור בעתיד על העצמאות שלנו".

 

בעיר מעריכים שברוט יכריז רשמית על מועמדותו בקרוב ובהתמודדות על ראשות העיר – ומטבע הדברים כמועמד של הליכוד – הוא עתיד לזכות לתמיכת כמה מהמפלגות ורוב שרי הממשלה.

ברוט, שנבחר על ידי המגזין הבינלאומי Forbes כאחד הצעירים המשפיעים והמצליחים של ישראל, דחה באחרונה הצעה מראש הממשלה בנימין נתניהו לשמש ראש מערך הדוברות במשרד ראש הממשלה. מנהל כיום מערכות ציבוריות גדולות עבור ממשלות שונות ברחבי העולם. על פי פרסומים בחו"ל החברה שלו מחזיקה בחוזים של מיליוני דולרים עם ממשלות באסיה, אירופה ואפריקה ובנוסף – הוא עובד עם המפלגה הרפובליקנית בארץ.

נכון להיום צפויים להתמודד על ראשות העיר מלבד ברוט, המועמדים הוותיקים: ראש העיר יוסי בכר, יו"ר האופוזיציה אלי יריב וחבר המועצה, אורי בוסקילה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות