קטי פיאסצקי

קטי פיאסצקי הודיעה: מתמודדת לראשות העיר                 

יו"ר סיעת מרצ במועצת העיר מסבירה: "תושבי העיר צמאים לשינוי בהנהגת העיר, והצעירים היום נותנים את הטון בכל תחום, גם בפוליטיקה. יש לי תמיכה גדולה ואני בטוחה בעצמי"

פורסם בתאריך: 5.3.18 12:18

המרוץ לראשות העיר בת ים בבחירות הקרובות, כבר בעיצומו: לאחר ההכרזות של יוסי בכר שיתמודד שוב ושל צביקה ברוט במתמודד מטעם הליכוד מגיע תורה של קטי פיאסצקי, נציגת מרצ, שהכריזה גם היא על התמודדות.

פיאסצקי, בת 34, היא יו"ר מרצ בבת ים מזה חמש שנים. בבחירות הקודמות זכתה במנדט אחד, בדומה למה שקיבלה המפלגה בבת ים בעבר והיא חברת מועצת העיר מזה ארבע שנים וחצי. קטי נשואה לבכיר במפלגה, אימא לילדה ונמצאת בהיריון.

קטי, מדוע החלטת להתמודד?

"הרצון של הציבור לשינוי והרצון שלי לשנות. כתושבת העיר, אני לא מרוצה ממה שקורה. רבים לא מודעים לתהליכי קבלת ההחלטות בנושאים חשובים כמו חינוך, איכות סביבה, רווחה ועוד. צריך לשנות דברים".

מי תומך בך?

"בשנה האחרונה פגשתי תושבים העיר שצמאים לשינוי. רבים מחברי המועצה מעריכים את עבודתי, אני חשה שהציבור תומך בי וזה מה שחשוב. אני מזמינה את כל מי שרוצה לשנות את המציאות בעיר להצטרף ולהחזיר את העיר האהובה שלנו להיות מקור של גאווה".

 

איך את רואה את הסיכויים שלך?

"הסיכויים שלי, גבוהים. יש מגמה ברורה בעולם: הצעירים הם כח עולה בפוליטיקה. זה קורה בכל העולם ואין סיבה שזה יפסח עלינו. הצעירים רוצים להחזיר את הכח להשפיע על החיים עצמם לידיים שלהם. אני מקווה שהעיר בת ים תהיה חלק מהמהפכה".

אולי מדובר רק בהצהרה, ואחר כך תורידי מועמדות ותחברי לאחרים?  

"אני ספורטאית שלא עולה למגרש אם אני לא מאמינה שאני יכולה לנצח. ההודעה שלי על ההתמודדות – כנה ואמתית".

מה תעשי בעיר אם וכאשר תיבחרי?

"וואו, מאיפה להתחיל? קודם כל אחזיר את אמון התושבים בנבחרי הציבור. כבר שנים שאנחנו רואים את שמם של נבחרי הציבור שלנו משתרבב לפרשיות שמעוררות אי נוחות במקרה הטוב. מותר לרצות ניקיון כפיים ויושרה, אלו לא מילים גסות. יש צורך אמתי להשקיע עוד בחינוך לחיים משותפים, לסובלנות, לקבלת ולכיבוד האחר. אעשה כל שביכולתי להחזיר את הספורט הבת ימי למקום שבו הוא צריך להיות. אשמור על חוף הים ואשים דגש על ניקיון המרחב הציבורי שלנו".

פיאסצקי בלטה בקדנציה האחרונה בפעילות הנמרצת שלה בתחומים שונים. היא הובילה מאבקים בעד תחבורה ציבורית בשבת, תמכה בקיום מצעד הגאווה בבת ים והובילה מחאה נגד הזמנת הרב ברלנד להרצאות בעיר. מעל לכל, פיאסצקי בלטה במאבק שלה בשחיתות השלטונית.

פיאסצקי: "אני מאמינה בעבודה קשה ובשמירה על העקרונות שאני מביאה. בשעה שחלק מחברי המועצה היו עסוקים באינטריגות ובמאבקי אגו, אני בחרתי להעלות לסדר היום הציבורי של העיר סוגיות שנשכחו מאחור. אין לי ספק שהתושבים רוצים משהו חדש. גם אותי כתושבת העיר מרגיז שבזמן שאנחנו משלמים את הארנונה המופרזת, אנו לא מקבלים שירות כמו שמגיע לנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות