חדש על המדף

פורסם בתאריך: 16.1.22 16:16

השבוע הגיע לרשתות השיווק קפה טורקי חדש, המיובא היישר מארץ המקור על ידי חברת "וילי פוד".מדובר בהמשך המהלך של יבואנית המזון , בהובלת האחים יוסי וצביקה ויליגר, להבאת מוצרים איכותיים מארץ המקור דוגמת ה"תן בו" (הקרמבו החדש) שיובא החודש מדנמרק, הגבינות הצהובות מהולנד, אורז DAAWAT מהרי ההימאליה ועוד.כעת נכנסת "וילי פוד" לזירה עם בשורת המחיר – קפה שיימכר במארז של 100 גרם או במארז שלוש יחידות של 100 גרם בהוזלה של עד 50% מהמחיר בו נמכר כיום קפה טורקי עלית ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 

סקיטלס – מותג הסוכריות משיק טעם חדש לסוכריות בטקסטורה החדשה –פירות חמוצים.סוכריות ענקיות בטעם פירות חמוצים, גדולות פי 3 ורכות יותר מפנים. מספקות טקסטורה חדשה ומפתיעה, עם מרקם רך ועסיסי המעצים את החוויה.

טמפו משיקה קטגוריה חדשה בישראל ומעתה תשווק את BREEZER SELTZER, מבית בריזר- סודה אלכוהולית המכילה מים מוגזים, עם 4% אלכוהול ונגיעות טעם מרעננות של פירות, בשני טעמים: לימון ליים ופטל ליים.המשקה החדש מופחת סוכר, ללא גלוטן ועם 63 קלוריות בלבד בפחית של 250 מ"ל.

הסקוטית – חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, משיקה, לקראת חגיגות סופשנה מארז חגיגי במהדורה מוגבלת של Ouzo Plomari  (אוזו פלומארי). המארז מעוצב ומשלב בנוסף לבקבוק 700 מ"ל , דגם מוקטן של בית יווני מסורתי , עשוי קרמיקה.

 

חברת המזון יכין משיקה את סדרת 100% עגבניות, עם ארבעת  מוצרי הסדרה החדשה המכילים רכיב טבעי אחד בלבד –100% עגבניות ישראליות מהשדה ללא תוספת סוכר, מלח, וחומרים משמרים – 100% רכיבים טבעיים. בין מוצרי הסדרה פולפה ליקופן טבעית 100% עגבניות טריות מהשדה, רסק ליקופן טבעי (22 Bx), 100% עגבניות טריות מהשדה, פולפה טבעית 100% עגבניות טריות מהשדה ורסק טבעי 100% (22 Bx) עגבניות טריות מהשדה.

 

מותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE משיק מסקרה ואייליינר חדשים-מסקרה BLACK CARD – מרימה, מעגלת ומאריכה ואייליינר טוש עמיד במים – BLACK CARD.

כוכבת הפופ והזמרת אנה זק משיקה בשיתוף פעולה עם רשת SACARA קולקציית קפסולה של מוצרי איפור, במהדורה מוגבלת.הקולקצייה החדשה של זק כוללת 20 מוצרי איפור במגוון עשיר של גוונים, גימורים ובעיצובים אופנתיים,לפי המגמות והטרנדים העכשוויים לצד מוצרים קלאסיים, כולם מאסט בכל תיק איפור.על כל המוצרים מתנוססת החתימה האישית של אנה זק:  ANNA ZAK  והיא מביאה לכל חובבת איפור קולקצייה רחבה במחירים נגישים לכל כיס ובזמינות גבוהה ברחבי הארץ.

מותג האיפור והטיפוח גל גונן משיקים קולקציית אודמים וסמקים חגיגית שמתאימה בדיוק לגלואו של השנה החדשה ונקראת בשם: "party in the USA" כוללת ליפסטיקים ב-6 גוונים שונים, סקסיים וקז'ואלים במרקם סאטן וגימור מאט, וסמקים במרקם קרמי שמגיעים ב-4 גוונים קלאסיים ושימושיים המתאימים גם לשימוש בכל חלקי הפנים. הקולקציה תימכר באתר המותג ובסופר פארם אונליין

אריאלה אמרוסי קוסמטיקאית מובילה עם וותק של מעל 30 שנה משיקה אתChampagne bubble mask מסיכת שמפניה פעילה עם ריח ממכר שבמריחה היא מבעבעת ומשאירה את העור מלא ברק, זוהר וחלק מקו המוצרים הפעילים והיעילים של  ACTIVE COSMETICS. ניתן להשיג באתר

לה בבה פיור Le bébé pur מותג מוצרי התינוקות של אשת העסקים והיזמית מור ממן משיקה בושם לתינוק מסדרת מוצרים יוקרתית בתחום הטיפוח לתינוק והאם. הניחוח: נשען על התווים של ברגמוט, יסמין וורדים שיוצרים הרמוניה עדינה של ריח טהור וממכר.

 

מעבדות GIGI מציגים את NEW AGE 4. סדרת תכשירים המהווה עידן חדש בתחום הדרמו-קוסמוצבטיקה, בעלת PCM™ Complex חדשני וייחודי הנרשם כפטנט, ומכיל 21 מרכיבים פעילים העובדים בסינרגיה רב שכבתית לשיקום והצערת העור ונועדה לטפל ביעילות בפוטו אייג'ינג ובסימני הזדקנות כרונולוגית. בין תכשירי הסדרה ניתן למצוא: סרום לעור זוהר, סרום MEGA OIL, סבון פילינג, קרם עיניים, קרם יום ולילה, קרם צוואר ודקולטה ומסכת לחות.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג רויטליפט פילר ומשיק: שגרת אנטי-אייג'ינג חדשה בהשראת טיפולי הזרקות להשבת הנפח, קרם היום והלילה מועשרים בשלושה סוגי חומצה היאלורונית ממלאים את מראה הקמטים ומשיבים נפח לעור הפנים.

חברת הקוסמטיקה הטבעית  LAVIDO מציעה סרום משקם המורכב מתמציות צמחים טהורות ושמנים אורגניים בלבד.הפורמולה מורכבת מתערובת של 18 שמנים איכותיים 100% אורגניים בעלי ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים,ויטמינים ומינרלים התורמים לשיקום רקמת הקולגן ולהאצת קצב התחדשות התאים ומסייעים להחזיר לעור לחות, נפח ואלסטיות.

נורופן, תרופת המקור של איבופרופן, מציגה חדשנות מוצרית ומשיקה פורמט חדשני ובלעדי לילדים בישראל – קפסולות לעיסה בטעם תפוז, טעימות, רכות ונוחות לשימוש וללא צורך במים. נורופן לילדים קפסולות לעיסה להורדת חום ושיכוך כאבים קלים עד בינוניים לילדים בגילאי 7+.

CICA BIAFINE של מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי BIAFINE  ומבית ג'ונסון אנד ג'ונסון, מציעה סדרת מוצרים דרמו קוסמטיים לטיפול ושיקום בעור יבש- יבש מאוד או בעור הנוטה  לאטופיה מעניקים טיפול ושיקום ממוקד לסוג העור ומקלים על תופעת העור היבש באמצעות שיקום והזנת העור בלחות מועשרת עם מרקם רך ונעים- עם תוצאות נראות לעין ושמירה על מראה עור חלק, רך, נקי יותר ונעים למגע מהשימוש הראשון. הסדרה כוללת 6 מוצרים המשקמים את העור מרגיעים ומעניקים לו לחות מיידית . למראה עור בריא ורך.

הרבלייף משיקה קפסולות ג'ל אומגה 3: "הרבלייפליין מקס" המכילות שמני דגים להשלמת התצרוכת היומית של חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 (EPA ו-DHA) המספקות תועלות ללב, לראייה ולמוח. כל כמוסה מכילה 375 מ"ג EPA ו-250 מ״ג DHA, בנוסף לשמנים אתריים המופקים מטימין ומנטה לטעם מרענן. ניתן ליטול עד 5 כמוסות לאורך היום, יחד עם הארוחות. מתאים גם לצמחונים אוכלי דגים.

PERSIL-מותג הכביסה משיק את: PERSIL POWER CAPS- קפסולות ג'ל מרוכזות לכביסה עם 3 תאים. חדשנות נוספת של פרסיל- קפסולות עם פורמולה חדשנית לניקיון בוהק ורעננות מתמשכת של הכביסה, עכשיו עם 3 תאים לתוצאות ניקיון טובות ביותר.

סדרת 'ריצפז פרש הום' מתחדשת בניחוח FLORAL TOUCH (פלורל טאצ'), המוכר והאהוב של מרכך כביסה מסדרת המרככים הלבנים של מותג "מקסימה", בעל אפקט הבישום המתמשך והניחוח העוצמתי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות