מגלה סולידריות: צביקה ברוט תומך במאבק הסייעות

תומך משמעותי הצטרף אתמול למאבק הסייעות, אשר דורשות כבר תקופה ארוכה לשפר את שכרן ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט, הגיע להפגנת הסייעות בה נכחו כ-100 סייעות בת-ימיות, והביע תמיכה במאבקן

פורסם בתאריך: 7.12.21 08:17

ברוט, שהינו גם חבר הנהלת מרכז השלטון המקומי, היה מראשי הערים הראשונים בארץ שהודיע מיד לאחר כניסתו לתפקיד כי יש להגדיל את שכר הסייעות. הוא אף סירב לדרישת משרד האוצר להפחית משכרן, והציע לשלם מכספי העיריה על הגדלת השכר – מה שהביא להתנגדות מצד הממשלה.



כעת, לאחר שועד הסייעות הודיע על כוונתו להפגין בצומת יוספטל, התחייב ראש העיר להגיע ולתמוך במאבק – ואמש אכן הגיע להפגנה והציע לסייעות לדרוש להיות חלק מצוותי המו״מ של ההסתדרות מול האוצר.

״חייבים להעלות את שכר הסייעות בישראל״ הוא אמר, ״הסייעות הן תומכות הוראה לכל דבר, ועושות את העבודה הכי חשובה בצורה מעוררת כבוד. אני מצפה מכולם להתייצב מאחוריהן כפי שעשינו אנחנו בשנים האחרונות, ואני מקווה מאד שנציגי ההסתדרות יצליחו להביא להישגים מול משרד האוצר בנושא״.

נציגי ועד הסייעות הודו לברוט ואמרו כי ״מדובר באומץ לב, כי רוב ראשי הערים חוששים לנקוט עמדה לטובתנו״. כמה מהסייעות גם הביעו זעם על כך שההסתדרות אינה משתפת את ועד הסייעות בדיונים בנושא, ודרשו כי הן יצורפו מיידית לכל משא ומתן מול המדינה.

תגיות:

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות