תורמים לקהילה בראש השנה

תאגיד המים מי בת-ים גייס את משאביו, ובהם עובדיו המסורים, כדי לסייע בחלוקת סלי מזון לחג למשפחות מעוטות יכולת בבת ים

פורסם בתאריך: 1.9.21 20:22

זה החג השני בה לוקח התאגיד חלק ביוזמה ברוכה זו, בהובלת יו"ר התאגיד איציק דריקס, המנכ"ל טל טורן ובשיתוף "עמותת אוהבים״, ארגון "לתת" ומנהל עמותת אוהבים תמיר דלל.



במסגרת חלוקת החבילות מגיעים עובדי התאגיד לבתים של המשפחות, משוחחים עימן ומשמשים אוזן קשבת לדבריהן. זוהי דרך נוספת לקירוב ולהעמקת ההיכרות של עובדי תאגיד מי בת-ים עם תושבי העיר.התאגיד חרט על דגלו את ערך הערבות הדדית ומעורבות בקהילה. לאורך כל השנה מבצע התאגיד פעילויות חברתיות, חינוכיות וסביבתיות, את עבודתם המקצועית מבצעים עובדי התאגיד מתוך אכפתיות, סבלנות ורגישות, במיוחד עם אוכלוסיית העיר המבוגרות, עולים חדשים וותיקים, בעלי מגבלות פיזיות ואחרות ומעוטי יכולת. זאת  כחלק מתפישת "עם הפנים לקהילה" בה דוגל התאגיד.

כנדבך נוסף בעשייה הקהילתית הענפה של התאגיד, החליטו עובדי  התאגיד, לתרום השנה את שוברי השי שקיבלו לרגל השנה החדשה לרכישת סלי מזון עשירים למשפחות מעוטות יכולת מבת ים.

יו"ר דירקטוריון מי בת-ים, איציק דריקס, אמר כי: כתאגיד שרואה עצמו כחלק בלתי נפרד מהמרקם העירוני, חשוב לנו להיות חלק משמעותי מחיי הקהילה ולפתח דיאלוג עם תושבינו. הנתינה והתרומה ממלאים את ליבנו, ואת לב העובדים המסורים שלנו באור גדול, אהבה וגאווה. אני מודה לעמותת אוהבים, למנכ"ל תמיר דלל ולארגון לתת על הזכות להיות שותפים שלהם במצווה הגדולה הזו".

מנכ"ל תאגיד מי בת-ים, טל טורן: "כתאגיד הרואה עצמו כחלק בלתי נפרד מקהילת העיר, היה לנו חשוב לפתוח את ליבנו ולתרום ככל יכולתנו לתושבים הנהדרים שידם אינה משגת לחגוג את ראש השנה בארוחה חגיגית . השירות שהתאגיד מעניק לתושבים מאופיין תמיד בסבלנות, רגישות וראיית האדם שמולנו. על אחת כמה וכמה חשוב לנו לעשות זאת בימים אלה, של חגי תשרי. בשמי ובשם עובדים והנהלת התאגיד מאחל חג שמח ושנה טובה לכל תושבי בת ים!".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות