62 שיעורים מאימא

תמר אברמוביץ' מבת ים שנפטרה בגיל 62, היא ההשראה לספרו של בנה יובל, שחגג בהשקה עם שלל סלבס

פורסם בתאריך: 17.8.21 16:04

אתמול (שני) נערכה בהוטל בובו מקבוצת מלונות בראון בתל אביב השקה של "קרן החלומות על שם תמר אברמוביץ'" והשקת הספר "עד הדמעה האחרונה- 62 שיעורים מאימא" של בנה יובל אברמוביץ'.



בלב האירוע: תצוגת אופנה סוחפת ומרגשת בהשתתפות: ניצה שאול, סנדרה שדה, גילת אנקורי, דליה מנטבר, אילנית, לאה שנירר ובתה מיה, מיכל צפיר, מיכל וייצמן, המעצב דרור קונטנטו ובתו, ליאת לוי קופלמן ובתה אלונה, אוהד חיטמן בתו אווה ואמו, חגית רון רבינוביץ' ובתה, אליענה בקייר בתה ואמה, סי היימן, חני נחמיאס, ציפי מור, דפנה ארמוני ונונה שלאנט בשמלת כלה, לצידן צעדו דוגמניות בגילאי 50-74.

על המופעים המוסיקליים: הזמרת אילנית, טלי אורן, אוהד חיטמן ועדי אברהמי. בין נושאי הדברים: מוטי רייפ, הסופרת ענת לב אדלר, ושירלי גליק שהנחתה את הארוע.

תמר אברמוביץ׳ שחיה את רוב חייה בבת ים,הגשימה את חלומה להיות דוגמנית רק בגיל 60. היא חיה את החלום במשך שנתיים, דגמנה מספר פעמים בשבוע האופנה, הצטלמה לקמפיינים ולהפקות, ולמעשה פרצה את הדרך לדוגמניות רבות בגיל השלישי. גם כשחלתה בסרטן ואיבדה את שיערה היא המשיכה לדגמן. בגיל 62 היא נפטרה. בהשראתה, הקים בנה יובל אברמוביץ' את "קרן החלומות על שם תמר אברמוביץ'", שתעזור מדי שנה לנשים וגברים שעברו את גיל 60 להגשים את חלומם וכתב את הספר "עד הדמעה האחרונה – 62 שיעורים מאימא", הוא ספר על הורות, יחסים, על החיים ועל המוות.

צילומים: רפי דלויה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות