צילום: אוראלי מלכה
צילום: אוראלי מלכה

תושבי בת ים למען הדרום: משלוח צעצועים ומתנות נשלח לילדי אשקלון

קהילת "גרעין גדי בת ים", המורכבת ממשפחות צעירות בעיר שיצאו ביוזמה לתמיכה בתושבי הדרום בשל המצב הביטחוני, שלחה משלוח מיוחד של מארזי שי לילדי אשקלון; "ראינו בעיניים את האושר של המשפחות", מספרת אחת ממובילות המיזם

פורסם בתאריך: 23.5.21 07:58

משלוח מיוחד של צעצועים לילדים מתושבי בת ים לילדי אשקלון, נשלח בסוך השבוע, כאשר מאחורי היוזמה הברוכה עומדת קהילת "גרעין גדי בת ים"- קהילה של משפחות צעירות בעיר שיצאו ביוזמה של אימוץ קהילת גרעין אשקלון בתקופה הקשה שעוברת עליהם. "התחלנו בפעילויות זום משותפות במהלך השבוע בניסיון להפיג לילדים במעט את המתח בעקבות האזעקות והמשכנו עם חלוקת מארזים מיוחדים ופיצות לילדים באשקלון" אומרת ל"השקמה בת ים" אוראלי מלכה, אחת מיוזמות המהלך.



לדבריה, "היוזמה היא של גרעין גדי בשיתוף חטיבת קהילה, משפחות הגרעין והצעירים בגרעין תרמו ממתקים, צעצועים וכסף לטובת הפרויקט, הגענו לאשקלון, ראינו בעיניים את האושר של המשפחות והם מצידם ממש התרגשו ושמחו ולא הפסיקו להודות למתנדבים וזה כשלעצמו היה שווה את כל המהלך" היא אומרת.

"אנחנו עומלים כבר עכשיו על חלוקה נוספת למשפחות מהדרום, אני חושבת שדווקא כעת אנחנו חייבם להביע סולידריות ולהיות ערבים זה לזה, כולנו תקווה שהשקט יחזור למדינה ושנמשיך לחיות בשלום", היא מסכמת.

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות