צילום: אור ויטא
צילום: אור ויטא

מתכוננים לקיץ של אחרי הקורונה: יריד התעסוקה השנתי לבני נוער ייערך בשבוע הבא

יריד התעסוקה השנתי לבני נוער המופק על ידי מחלקת הנוער של העירייה, ייערך השנה במתכונת רגילה במרכז הנוער החממה ברחוב ניסנבאום ויציע לצעירים מאות משרות זמניות לקיץ; מנהל ההפקה: "אנחנו מקבלים המון מכתבים וטלפונים של תודה מהורים"

פורסם בתאריך: 6.5.21 07:55

בשבוע הבא עתידה להתקיים בעיר בפעם השישית ברציפות יריד תעסוקה לנוער עם יותר מ-600 משרות לקראת הקיץ, על ההפקה מחלקת הנוער והצעירים של העירייה בשיתוף סניף הנוער העובד והלומד.



אריאל חבושה, מנהל מדור נוער של החברה לתרבות פנאי וספורט מסביר "כל שנה לקראת הקיץ נערך היריד, למעט שנה שעברה בשל הקורונה. והשנה צפויים להגיע 400-500 בני ובנות נוער. זה מראה משובב נפש ובעיקר כיף לדעת שאתם יכול לעזור לבני הנוער ולמשפחות שלהם שלרוב הנטל הכלכלי נופל עליהם".

ומה מחכה למי שיגיע? אילו עבודות מוצעות?

"רוב העבודות השנה הם בתחום הבילוי הקיצי כמו הפעלת מתקנים ודוכנים בסופרלנד, מוזאון הלגו, הדרכה בקייטנות הקיץ העירוניות ובתחום ההסעדה, אני חייב לציין שאם אנחנו מסתכלים על השנים האחרונות, אחוזי מציאת העבודה דרך היריד מאוד גבוהים".

ואיך התגובות?

"מדהימות. ממש, אנחנו מקבלים המון מכתבים וטלפונים של תודה מהורים מודאגים שהילדים שלהם יסתובבו חסרי מעש והפעילות הזו עושה טוב לכולם בסופו של דבר, בכל שנה אנחנו מעסיקים מאות בני נוער בעבודות שונות וזה טוב לכולם".

היריד יתקיים בתאריך ה18.5 בין השעות 18:00-20:00 במרכז הנוער החממה, ניסנבאום 68. חשוב להצטייד בתעודת זהות. ההגעה היא ברישום מראש.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות