תלמידים קוראים ספרים במסגרת הפרויקט (צילום: עיריית בת ים)
תלמידים קוראים ספרים במסגרת הפרויקט (צילום: עיריית בת ים)

השבתת הקורונה נגמרה: הספרייה העירונית שבה לפעילות

הספרייה העירונית "התרבוטק" שבה השבוע לפעילות חלקית במודל של השאלת ספרים מרחוק בלבד, ותאפשר הזמנת ספרים בטלפון או באינטרנט בימים א', ג' ו-ה' בשעות הצהריים והערב

פורסם בתאריך: 22.2.21 10:23

הספרייה העירונית "התרבוטק" שבה השבוע לפעילות חלקית, לאחר שבועות ארוכים של השבתה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, כאשר בשלב זה פעילות הספרייה לא תכלול אפשרות לשהות וקריאת ספרים בחלל הספרייה אלא רק במודל של השאלה.

החל מאתמול (א', 21.2) ניתן יהיה להחזיר ספרים ולאסוף ספרים מהספרייה העירונית בשירות "טייקאוויי", כאשר השירות יפעל בשלב זה, בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעות הבאות: הזמנות ספרים טלפונית בשעות 11:30-18:30 והחזרת ואיסוף ספרים בשעות 14:00-18:45.



מהספרייה העירונית נמסר כי ניתן יהיה לבצע הזמנת ספרים מרחוק רק בימים האמורים בטלפון: 035526385 או בדוא"ל [email protected] וכן באפליקציית זימון התורים (https://point-app.net) לפי קוד עסק: 03957. כל ההזמנות יהיו מוכנות בטווח של 48 שעות, על פי זמינות הפריטים. כמו כן, נמסר מהספרייה כי שקית שלא תיאסף 48 שעות לאחר הכנת ההזמנה ועדכון המזמין, תפוזר ותחולק לממתינים הבאים בתור.

התרבוטק הוא הספרייה העירונית המרכזית של בת ים, וכולל שני אגפים שונים: אגף מבוגרים ואגף ילדים ונוער (אביטל). בספריות עומד לרשות תושבי העיר אוסף מגוון ורחב הכולל עשרות אלפי ספרי קריאה בעברית, וכן כותרים בשפות אנגלית, רוסית, צרפתית, תורכית וספרדית. לצד אלו ניתן למצוא גם אוסף עשיר של אנציקלופדיות וכן אוסף רחב של ספרי עיון בעברית ובאנגלית. עוד ניתן למצוא בתרבוטק ספרי שמע לילדים ולמבוגרים, וכן עמדה המיוחדת ללקויי ראייה.

במהלך השנה בתקופת הקורונה יתקיימו בתרבוטק שלל פעילויות ייחודיות כגון הרצאות, שעות סיפור והצגות לילדים, מפגשי אמן, ערבי זמר, הצגות יחיד למבוגרים, ערבי צפייה מודרכת בסרטים ופעילויות נוספות שיפורטו בדף הפייסבוק "תרבוטק – מרכז תרבות וספריה עירונית".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות