גן ילדים. אילוסטרציה: shutterstock

באינטרנט ובטלפון בלבד: הרישום לגני הילדים העירוניים ייפתח מחר

הרישום לגני הילדים ייפתח מחר ויימשך עד חודש פברואר, אך לאור הנחיות משרד הבריאות יבוצע הליך הרישום רק באופן מקוון באתר האינטרנט העירוני או במוקד ייעודי בטלפון

פורסם בתאריך: 13.1.21 13:02

שנת הלימודים בגני הילדים, שכמו שאר מערכת החינוך סגורים כעת עקב הסגר המהודק, עדיין רחוקה מלהסתיים, אך במערכת החינוך העירונית כבר החלו להיערך לשנת הלימודים הבאה. ההרשמה לגני הילדים לשנה הבאה – שנת הלימודים תשפ"ב – תיפתח כבר השבוע ב-14 בינואר, יום חמישי, ותסתיים ביום רביעי ה-3 בפברואר.

השנה, לאור הנחיות משרד הבריאות והסגר שהוטל ואף ייתכן כי יימשך ויורחב, לא תתאפשר קבלת קהל במשרדי המחלקה לגיל הרך של העירייה. לפיכך, אגף החינוך בעירייה, בשיתוף חטיבת השירות, נערכו לפתיחת ההרשמה והרישום לגני הילדים בעיר באמצעות אתר האינטרנט העירוני, בו יזינו ההורים תעודת זהות.



בנוסף, האגף יעמיד לרשות ההורים סיוע מתוגבר במוקד טלפון ייעודי ובמייל לאורך כל תקופת הרישום, במטרה לסייע להורים בשליחת וקבלת טפסים כדי לזרז את תהליך הרישום. מספר הטלפון של המוקד הוא: 035556380.

מהעירייה נמסר כי לאחר תהליך חשיבה וקבלת משובים מהתושבים מהשנה שעברה, אגף החינוך בעירייה וחטיבת השירות יצרו תהליך רישום נוח ופשוט על מנת לייצר שירות מהיר, יעיל ושקוף עבור ההורים שרוצים לרשום את ילדיהם לגני העירייה. כמו כן נמסר כי המידע בתהליך הרישום הונגש באתר האינטרנט העירוני, אליו הועלו כלל המסמכים הנדרשים לביצוע הרישום בכדי לחסוך להורים את ההגעה פיזית לאגף החינוך.

כמו כן הודיעה העירייה כי החל מהשנה יוקדמו מועדי פרסום השיבוצים וקיום ועדות הערעור, זאת על מנת לספק להורים ודאות על שיבוץ ילדיהם מוקדם משנים עברו, ולוודא כי התהליך שנבנה בכוחות משותפים של מספר גורמים עירוניים יוביל לשיפור משמעותי במהירות, ביעילות ובחוויית השירות שניתנת להורים.

 

טיפים לרישום לגבי הילדים לשנת הלימודים תשפ"ב:

• קראו בעיון את המידע באתר העירוני ועלוני המידע המופצים ברחבי העיר ובהם מידע על גני הילדים ונהלי הרישום.

• רצוי לבחור גן הקרוב לאזור מגוריכם, אם ישנם ילדים נוספים במערכת החינוך העירונית רצוי שמוסדות החינוך שלהם ימוקמו בסמוך האחד לשני.

• חובה לבחור שלושה גנים ברשימת האפשרויות.

• אם ישנן שאלות או התלבטויות אל תהססו להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו; עובדי המחלקה לגיל הרך.

• הורים לילדי הגנים המעוניינים בצהרון יוודאו לפני הרישום שהגן אליו נרשמו מפעיל צהרון.



תגיות:

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות