העירייה פתחה חניון נגררים לקראת אכיפה ומתן קנסות

אכיפת נגררים, רכבים נטושים ומכוניות עומדות כדי להקל במצוקת החניה בעיר

פורסם בתאריך: 22.12.20 16:16

עיריית בת ים פתחה חניון לנגררים צמוד לאיצטדיון העירוני במטרה לפנות חניות בעיר ובכך להקל על מצוקת החניה. במקיל החלה העירייה לקנוס בעלי נגררים שהחנו אותם בניגוד לחוק. זאת, לאחר שחוק העזר תוקן לאחרונה לאור העובדה שברחובות העיר חונים לא מעט נגררים, התופסים מקומות חניה לתושבים ואף יוצרים מפגעים תברואתיים, כמו עשבייה ולכלוך שנאסף במקום.

מעיריית בת ים נמסר כי "אגף הפיקוח והשיטור העירוני יאכוף את החוק במקרים שבהם יוצבו נגרר או נתמך בניגוד לחוק והקנס יעמוד על 250 שקל. בשבועות האחרונים עד הכנת החניון לא נרשמו דוחות אלא ניתנו אזהרות לכאלה שלא מקיימים את החוק והחל מהשבוע יירשמו קנסות".



הקנסות ינתנו לאחר שאושר ונכנס לתוקף תיקון לחוק העזר "העמדת רכב וחנייתו", האוסר על העמדת נגררים בשטחי העיר, כשהם מנותקים מהגורר או התומך שלהם.

כבר לפני כשנתיים הגישה העירייה את התיקון לחוק העזר לאישור מועצת העיר. מאז עבר התיקון את התהליך הנדרש לאישורו במשרדי הממשלה ועם פרסומו ברשומות לאחרונה הוא נכנס לתוקף.

בנוסף, לצד המלחמה בנגררים, הפיקוח העירוני יחל באכיפה מוגברת של סעיף 73 לחוק העזר החדש, העוסק  ברכבים של סוחרי רכב אשר תופסים מקומות חניה, שנמצאים בעיקר בצירי תנועה ראשיים, ותפוסים מספר של מקומות חניה. כמו כן, ישנן מספר רב של מכוניות ללא טסט שתופסות חניות.

זאת, לצד אכיפת תחום הרכבים הנטושים. בעירייה מקווים שעם כניסת סעיף 73 לתוקף, הפיקוח העירוני יוכל לרשום דוחות,  דבר הצפוי להגביר את ההרתעה, ויעזור לזרז את הטיפול ברכבים נטושים ורכבים למכירה שפוגמים באיכות החיים של האזרחים שמשווים  לעוד מקומות חניה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות