מבצע החיסונים נגד קורונה יצא לדרך בוולפסון

בין המתחסנים הראשונים במרכז הרפואי: ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט

פורסם בתאריך: 20.12.20 12:29

מבצע החיסונים נגד נגיף קורונה החל הבוקר (ראשון) בבית החולים וולפסון, כאשר ניתנו חיסוני קורונה ראשונים לצוותים הרפואיים, בנוכחותו של שר הבריאות, יולי אדלשטיין, אשר התחסן אתמול יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. המתחסנת הראשונה בוולפסון הייתה מנכ"לית בית החולים, ד"ר ענת אנגל. מיד לאחר מכן התחסנו בזה אחר זה כל בכירי בית החולים.

גם ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, והמשנה לראש העיר, אלי יריב הגיעו להתחסן. "לכל מלחמה יש את הגיבורים שלה. הקורונה ללא ספק תירשם בדברי הימים כסוג של מלחמה, שגבתה הרבה קורבנות, והגיבורים האמיתיים הם הרופאים והאחיות ואנשי הצוות", אמר ברוט, "אנחנו בבת ים נהנים משיתוף הפעולה עם וולפסון לאורך כל השנים, ובוודאי במהלך החודשים האחרונים, במסירות אין קץ – אם זה בטיפול בחולים מהעיר שלנו ואם זה בשיתוף פעולה בעצות טובות ובהערכות המצב שלנו. אין ספק שתושבי העיר אסירי תודה. ביום הזה כבר מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה".

עוד הוסיף ברוט כי ״הקורונה הורגת, והחיסון מציל חיים. החיסון הוא כרטיס היציאה של מדינת ישראל מהקורונה, וחשוב שכולם יתנו כתף ויתחסנו בהקדם כדי שנוכל לחזור לשגרה. הציבור שלנו הוכיח בזמן הקורונה יכולת עמידה מרשימה, ונדרש עוד מאמץ קטן כדי שהקורונה תהיה מאחורינו. במשך קרוב לשנה אנחנו עובדים מסביב לשעון, בימים ובלילות, כדי לשמור על בת-ים עם אמת תחלואה נמוכה. פיתחנו את המודל הבת-ימי שהועתק לערים אחרות, וקיבלנו שיתוף פעולה מלא מהציבור הנפלא שלנו. כעת נדרש מהבת-ימים עוד מאמץ אחרון כדי שנוכל חזור לשגרה בהקדם. לכו להתחסן בהתאם לסדר שנקבע בקופות החולים, ועד אז חשוב להמשיך להקליד על מסיכות וריחוק״.



את הצוותים מחסן צוות של אחיות אשר הוכשרו באופן מיוחד לצורך מתן חיסוני הקורונה. בסך הכל יחוסנו היום כ-200 אנשי צוות במרכז הרפואי וולפסון, ובימים הקרובים צפויים להתחסן כאלף עובדים. בשלב זה, כל התורים לחיסוני קורונה עבור עובדי וולפסון נקבעו במלואם, ועובדים נוספים המעוניינים להתחסן כעת ממתינים למשלוח החיסונים הבא. הזמנה למנות החיסונים הבאה כבר הועברה על ידי הנהלת בית החולים, והם צפויים להגיע במהלך השבוע הבא.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין מסר: "זהו האירוע החשוב ביותר של השנים האחרונות: החיסונים. אני קורא לכל אזרחי ישראל מעל גיל 60 – לכו להתחסן. בוולפסון כבר מתחסנים, יחד עם בתי החולים, קופות החולים ומרכזי החיסונים האחודים בצפון ובדרום – כולם מתכווננים לאירוע החשוב ביותר של השנים האחרונות: החיסונים. אני מברך את ד"ר ענת אנגל ואת אנשי הצוות שלה, שהצטרפו לקבלת החיסון".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, אמרה: "אני מודה לשר הבריאות על הנוכחות שלו כאן איתנו בוולפסון ביום החשוב הזה. זוהי הבעת אמון מהדרגה הראשונה. זהו יום היסטורי ברמה הבינלאומית וגם פה אצלנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוותים שלנו
על המסירות הבלתי מתפשרת שלהם ועל הטיפול המקצועי בחולים בתקופה כה אינטנסיבית. כולם כאן לוחמים בחזית המאבק במגיפת הקורונה ועכשיו אנחנו בראש המתחסנים כדי לנצח את המחלה. אני רוצה גם להודות לשותפים שלנו, ראשי הערים סביב וולפסון ומרכזי הבריאות הסמוכים אלינו שהצוותים שלהם גם מתחסנים כאן. וכעת, אנו ממשיכים להתקדם אל העתיד, לממש את החלומות שלנו לדאוג לבריאות האוכלוסייה ולמנוע מחלות נוספות. אלו ימים של ערבות הדדית של כל אוכלוסיית ישראל. ביחד כולנו נתחסן וננצח את המגפה".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות