לאחר שנוכל גנב את כספם הזוג מבת ים יוצא למסע לילד מפונדקאות

אלכס דריישנר ומאיר אברהם חסכו כסף להביא ילד דרך פונדקאות אולם אז נעקצו במאות אלפי שקלים לנוכל שהצליח לרמות אותם. כעת הם יוצאים לגיוס תרומות שיסייע להם להפוך סוף סוף למשפחה

פורסם בתאריך: 17.12.20 11:47

החלום של אלכס דריישנר בן 37 ומאיר אברהם בן 37, בני זוג כבר 15 שנה מבת ים, הוא לחבק ילד משלהם. בימים האחרונים הם פתחו בקמפיין לטובת גיוס תרומות שיסייע להם להביא ילד דרך פונדקאות. עלותו של התהליך הוא יותר מחצי מיליון שקל באמצעות אם פונדקאית מארצות הברית.



השניים הכירו לפני 15 שנה, בשיחה אקראית בצ'אט. "התחלנו להתכתב ומהר מאוד יצאנו לפגישה ראשונה שנמשכה עד שהבנו שזה זה", אומר אלכס בשיחה עם "השקמה בת ים", "מאז עברנו הרבה מהמורות בדרך ולפני חמש שנים החלטנו למסד את הקשר באופן רשמי ונסענו לקופנהגן כדי להתחתן".

הם מתגוררים בבת ים ולדבריהם, הם לא נתקלו בגילויי הומופוביה בעיר. "אנחנו לא סובלים מהצקות, כי שאתה לא שם על עצמך שלט שאתה הומו או עושה מזה עניין אז אין סיבה שזה יקרה", מספר אלכס, "בעבודה שלי יודעים עלי ולא עושים מזה עניין והכל בסדר. תמיד יהיו הומופובים או גזענים אבל לא צריך להתייחס לזה ופשוט לשים את זה בצד".

בתחילת השנה, החליטו השניים שהם יוצאים לדרך חדשה ומאתגרת ומנסים להביא ילד בפונדקאות. "מכיון שאי אפשר להביא ילד בצורה טבעית בישראל נאלצנו לחפש חלופות. כך מצאנו אישה בארצות הברית דרך סוכנות והתחלנו את התהליך איתה. אבל בשלב מסויים נקלענו לסיפור עם נוכל שהבטיח לנו אין ספור הבטחות וגרם לנו לקחת הלוואות בסכום כולל של מעל 200 אלף שקל ולהשאיר אותנו מול שוקת שבורה. ככה שהכסף שיועד למטרה של ילד הלך לנו ואנחנו מנסים להתארגן מחדש כדי להגשים את החלום".

 

איך קרה שאיבדתם סכום כזה?

"הכרנו מכר שהפך להיות חבר שלנו והבטיח אין ספור הבטחות", מספר דריישנר, "בשלב מסויים הוא פתח חברה על שמו של מאיר, גרם לנו לקחת הלוואות תוך הבטחות שהוא יכסה אותן, רק שאז הסתבר שהוא נוכל שחייב מליונים. עכשיו אנחנו מחזירים את הכספים שהוא למעשה לקח ואין יותר מדי מה לעשות עם זה. אנחנו שנינו עובדים ומתפרנסים בכבוד, עושים כל מה שרק אפשר כדי לעמוד בהתחייבות שלנו ואז באה הנפילה הזו שגרמה לנו להעצים את הרצון לילד".

מה גרם לכם לפתוח את עמוד התרומות?

"יש לנו המון חברים, משפחה ומכרים ויש לנו את הרצון האמיתי להיות הורים. זה מגיע לנו בדיוק כמו לכל האחרים. לפעמים אני שומע על מקרים של הורים שהתעללו בילדים שלהם או שכחו אותם ברכב ולא מבין איך להם מותר להיות הורים ולנו לא. זה אבסורד", מספר דריישנר.

"אנחנו לא רוצים תרומות, אלא בעיקר עזרה בגיוס הכספים, נתנו לא מעט תשורות לאלו שירצו לעזור, ואני מאמין שבקרוב נוכל לחבוק ילד ולהיקרא משפחה", מסכם אברהם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות