הנביאים 5 א'. צילום: דיירת הבניין
הנביאים 5 א'. צילום: דיירת הבניין

דיירי הנביאים 5 א': "חלקים מהבניין מתרסקים על מגרש החניה"

הדיירים פנו מספר פעמים אל הקבלן שיטפל במפגעים, אולם מצידו של הקבלן נמסר: "החברה דוחה כל ניסיון לייחס לה אחריות כלשהי לליקויים שנגרמו לבניין לאחר כמעט שנתיים מסיום העבודות"

פורסם בתאריך: 3.1.21 09:39

דיירי בניין 5 א' ברחוב הנביאים בבת ים טוענים כי עבודות התמ"א שנעשות בבניין הסמוך אליהם פגעו בהם. כמו בניינים רבים בעיר, הבניין מורכב משני חלקים וכניסות נפרדות. לפני מספר שנים, חתמו דיירי בניין 5 על הסכם עם חברת "י. שנאור", על פרויקט מיזם תמ"א 38 לבניין, במסגרתו נוספו לו עוד 4 קומות מגורים.



דיירי בניין 5 א' הצמוד, הסכימו לאשר את המיזם, תוך הסכם בינם ובין היזם כי הבניין יעבור שיפוץ ויתוקנו בו הליקויים. אולם, כעת טוענים הדיירים כי לאחר סיום עבודות השיפוץ והתיקון, החל חומר החיפוי החיצוני להתפורר וליפול בכמה נקודות. "זה פשוט מסוכן מה שהולך פה", אומרת אחת הדיירות בבניין ל"השקמה בת ים", "שמו שם חומר אפור כלשהו, הוא מתחיל להתפורר בכמה נקודות. חלקים נופלים על מגרש החניה שלנו והם יכולים לפגוע בראש של מישהו."

לדבריה, הדיירים פנו אל הקבלן שיטפל במפגעים, אולם זה לטענתה מתעלם, "ביקשנו כמה פעמים שיסדרו את זה אבל לא קיבלנו תשובה מהחברה היזמית. אנחנו לא יודעים מה לעשות."

צפו: 

 

,

מחברת "י. שנאור" – הנביאים 5 בת ים בע"מ, נמסר בתגובה: "החברה בנתה במסגרת תמ"א 38 בניין לתפארת ברחוב הנביאים 5 בת ים אשר הסתיים ואוכלס לפני למעלה משנה. ב-3 באוקטובר 2018 נחתם בין החברה לבין דיירי הבניין הסמוך, הנביאים 5 א' בת ים, הסכם לפיו תפעל החברה לתיקון הליקויים שבגינם הוכרז הבניין שלהם, כמבנה מסוכן על ידי מהנדס העיר, בתמורה להסרת התנגדותם לביצוע הפרוייקט על ידי החברה. יובהר כי ההתנגדות לביצוע הפרויקט נדחתה על ידי הועדה המקומית לתכנון ובניה ורק על מנת להימנע מהצורך להיגרר להליכים ארוכים שיעכבו את הפרויקט, הסכימה החברה לביצוע העבודות כאמור".
"בתחילת שנת 2019 הסתיימו העבודות בבניין וצו המבנה המסוכן הוסר על ידי מחלקת ההנדסה, כמובטח. לאור האמור, דוחה החברה כל ניסיון לייחס לה אחריות כלשהי לליקויים שנגרמו לבניין לאחר כמעט שנתיים מסיום העבודות, ושאין להם כל קשר לעבודות אשר סוכם כי יבוצעו, ושהושלמו כאמור, כדבעי. החברה רואה בפניית הדיירים אליכם, עוד ניסיון נואש להתעשר שלא כדין על חשבון החברה, לאחר שהחברה השקיעה סכומים רבים בהשבחת הבניין ולטובת ביטחונם של הדיירים, סכומים שאלמלא רצונה הטוב של החברה היו צריכים להיות משולמים מכיסם הפרטי של הדיירים", נכתב בתגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות