יולי
יולי

שר הבריאות בבת ים: "החודשים הקרובים יהיו לא פשוטים"

השר יולי אדלשטיין ובכירים ממשרד הבריאות הגיעו לביקור במשל"ט הקורונה בעירייה

פורסם בתאריך: 1.12.20 17:47

שר הבריאות יולי יואל אדלשטיין הגיע היום (שלישי) לביקור במשל"ט הקורונה בעיריית בת ים, יחד עם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו והצוותים המקצועיים במשרד.

במהלך הביקור שוחחו השר אדלשטיין וראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, על מצב התחלואה בבת ים, מערך החקירות האפדימליוגיות העצמאי, החזרה ללימודים, פתיחת בתי העסק ושיתוף הפעולה עם הציבור.



"הציון של בת ים מבחינת ההתנהלות של הנהלת העיר בקורונה הוא מצוין. לא פחות", אמר פרופ' גרוטו, "כבר בתחילת האירוע ראש העירייה צביקה ברוט היה הראשון שנכנס לעניין בצורה ברורה וחדה, והבין את התפקיד של ראש רשות מקומית בניהול של סיפור כזה וזה נמשך עד היום".

שר הבריאות אדלשטיין אמר: "רואים כאן עבודה מסודרת מאמץ עירוני רציני מאוד בנושא הקורונה. ברור לגמרי שמשרד הבריאות ללא שיתוף פעולה מסוג זה עם הרשויות המקומיות לא היה יכול להצליח במאבק. הבטחתי לצביקה ברוט ולצוות המקצועי בעירייה שנמשיך בשיתוף הפעולה. אנחנו עובדים לילות כימים כדי להבטיח חיסונים לכל אזרח ישראלי שירצה להתחסן, אבל דווקא החודשים הקרובים יהיו לא פשוטים וצריך לעבור אותם ביחד, תוך שמירה על הבריאות של כולנו".

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, סיכם: "אני רוצה להודות לשר אדלשטיין ולצוות המקצועי בראשות פרופ' גרוטו. אנחנו עובדים יד ביד עם משרד הבריאות כבר חודשים ארוכים בכדי לשמור על העיר שלנו בריאה עם נתוני תחלואה ירודים. אנחנו ממשיכים להעביר לציבור שלנו כל הזמן את המסר: צריך כמה שיותר לשמור על ההנחיות, כמה שאנחנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר זה לא יצליח בלי שיתוף פעולה של הציבור".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות