החולדות חפרו מחילה אל מרפסת הבית בבת ים: "הן מסתובבות בין הבתים"

מכת החולדות בבת ים: הן נכנסות גם לתוך הבתים

פורסם בתאריך: 18.11.20 11:11

מכת החולדות בבת ים: תושבים גילו מחילה שהגיעה אל תוך מרפסת הבית. תושבת רחוב פרלשטיין המתגוררת בדירת גן, מספרת כי זמן קצר לאחר שבוצעה הדברה ברחוב מטעם העירייה, היא שמעה רעשים מכיוון הביוב. בעלה בדק מאין מגיעים הרעשים הוא גילה מחילות שמשמשות את החולדות. אחת מהן הגיעה לקיר שמפריד בין מרפסת הבית לבין הבניין.

"יש בעיר מכת חולדות", אומרת התושבת, "גם ברחוב שלנו יש לא מעט מחילות. יש לנו גדר מול הבית וגם שם יש חורים וחולדות ענקיות שמסתובבות כל היום. הגענו למצב שאנחנו סוגרים את החלונות במהלך כל שעות היום מהחשש שהן ייכנסו פנימה לתוך הבית".



לדברי תושב אחר ברחוב "החולדות הפכו לדיירות קבע, הן מסתובבות לנו בין הבתים ובמרפסות של הקומות התחתונות במהלך כל שעות היום. מהעירייה אנחנו לא יכולים לקבל מענה בטענה שמדובר בשטח פרטי וכך אנחנו נותרים בלי שום פתרון".

בעיית החולדות מוכרת בבת ים, בפרט בעקבות עבודות הרכבת הקלה והפרויקטים הרבים של תב"א בבנייני המגורים. רק באחרונה פורסם כאן ב"השקמה בת ים" תיעוד של חולדות ענקיות שמסתובבות באין מפריע בחצר ביתה של תושבת העיר.

 



תגובות

4 תגובות
  1. סמוי

    זה לא חדש גם אצלנו בשכונת עזרא בתל אביב חופשי וגם בשכונות דרום תל אביב לפני כשבוע היה אצלנו הרבה חולדות בחצר הבית ולאף אחד לא מעניין זה בגלל הרכבת הקלה שחפרו לנו החולדות עלו למעלה על כולנו הצרה הזאת

  2. תושב העיר.

    ומה בדעת ראש העיר שלנו לעשות בעניין זה? אם הבעיה היא נחלת כל העיר הרי העיריה חייבת לסייע לתושבי העיר ולחסל את בעית החולדות. אנחנו מצפים לעזרת העיריה.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות