אושרת אזולאי
אושרת אזולאי

הקרב על תיק הספורט בבת ים הגיע גם לראשי האגודות

הפיצוץ בסיעתו של ויקטור טל: מה חושבים ראשי האגודות הספורט בעיר?

פורסם בתאריך: 15.11.20 18:25

נמשך המאבק בין סגן ראש העירייה ומחזיק תיק רישוי עסקים ויקטור טל לבין מספר שתיים בסיעה, אושרת אזולאי שקיבלה את תיק הספורט, כפי שפורסם כאן בהרחבה ב"השקמה בת ים".

בימים האחרונים פנו ראשי אגודות הספורט בעיר לחברי המועצה במכתב שבו הם מביעים תמיכה בויקטור טל ומותחים ביקורת על תפקודה של אזולאי. על המכתב הקשה חתומים שבעה מנהלי מחלקות בתחומי הספורט השונים.

כך, למשל, מספר בוריס ריידנבאום, מנהל מחלקת טניס שולחן: "מאז שנבחרה אושרת למחזיקת תיק הספורט ניסינו להזמינה לבקר בתחרויות הספורט של אגודת הטניס שולחן ללא הצלחה. היא מעולם לא הגיבה לבקשות, מעולם לא הגיעה לאירועים ומעולם לא נפגשנו".



פליקס חלפון שמאמן את קבוצת הכדורגל של הנוער בבת ים אמר כי "כמי שמפעיל את מועדון הכדורגל גם כמוסד המחנך ילדים ובני נוער אני מאד מאוכזב ממנה. ביקשתי ממנה שתגיע ותראה את הפעילות היפה והמסורה שאנו מבצעים יחד עם הילדים באחד מבתי הספר לכדורגל הטובים בארץ. אבל היא התעלמה ומעולם לא הגיעה או התעניינה. מאידך דאגו ראש העירייה וסגניו להגיע ולכבד אותנו באירועים שערכנו וגילו התלהבות מהפרויקט".

מיקי זרגרי, מנהל מועדון הטניס בעיר ציין כי "לא אחת פניתי אישית לאושרת שתבקר אותנו במועדון הטניס בבת ים. מיום שנבחרה לא באה פעם אחת ומעולם לא התענינה מה קורה בטניס. בשנה האחרונה מועדון הטניס זכה בגביע המדינה בטניס לבוגרות לשנת 2019 ושחקנית מועדון הטניס בת ים זכתה באליפות ישראל לבוגרות. ראש העירייה צביקה ברוט וממלא מקומו אלי יריב ארגנו לנו קבלת פנים בעירייה, והפתיעו אותנו עם ברכה של ראש העירייה בפרסום בשלטי חוצות ברחבי העיר על הזכייה של הטניסאית שלי ברזניאק. אושרת הודיעה שהיא לא יכולה לבוא ומובן שכעסתי והיא מודעת לכך".

איציק קרן, שנמצא במקום השלישי בסיעה של טל,  אמר בעקבות המכתב: "חורה לי מה שקורה בין יו"ר הסיעה ויקטור טל לבין אושרת, נראה לי שויקטור נתן לה יד חופשית והיא עשתה בתיק הספורט כבשלה, כשהתחילו להתגלות סדקים הוא ניסה להתערב וזה כנראה יצר את הפיצוץ בינהם. זה פוגע בסיעה, בתיק הספורט ובעיקר בתושבים. אושרת ואניחתומים על חוזה שמחייב אותנו להישאר בסיעה בכל מקרה ואני מתכוון לעמוד מאחוריו".

מאושרת אזולאי נמסר בתגובה: "ברור שעליית התעריפים הניבה תגובה קשה של האגודות, זה מתכתב עם כל מה שאני מובילה. לא באתי לעשות פוליטיקה על גבן של אגודות הספורט".



תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות