ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי
ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי

פיצוץ בסיעת טל: פרישה, האשמות ואיום בתביעת לשון הרע

מדוע מספר שתיים של איש הציבור הוותיק, ויקטור טל, יצאה נגדו וכיצד הוא מתכוון להגיב?

פורסם בתאריך: 1.11.20 15:28

סדקים במועצת העיר בת ים בעקבות סכסוך בין סגן ראש העירייה ומחזיק תיק רישוי עסקים ויקטור טל לבין מספר שתיים בסיעה אושרת אזולאי שקיבלה את תיק הספורט. כעת מאיים טל לתבוע את אזולאי על הוצאת דיבה, בעקבות דברים חמורים שכתבה נגדו.



בבחירות המקומיות שנערכו לפני שנתיים, הפתיע טל עם שני מנדטים. זאת, בעקבות הסכם העודפים עם סגן ראש העירייה אורי בוסקילה. טל הצטרף לקואליציה וקיבל מלבד הסגנות, את תיק רישוי העסקים ותיק הספורט. אלא שבאחרונה התגלעו מחלוקות עמוקות בין השניים. כעת בכוונת חברת מועצה אושרת אזולאי, לבחון פרישה מרשימתו של טל. ביצוע של מהלך זה פירושו גריעת מנדט מהרשימה. גורמים פוליטיים אמרו ל"השקמה בת ים" כי המחלוקת התעוררה בעקבות התערבותם של גורמים פוליטיים בעיר מחוץ לסיעתו של טל.

אוזלאי עצמה טוענת במכתב ששיגרה לפני שבועיים אל טל, כי הוא פעל בחוסר שקיפות בתוך הסיעה ובניגוד להסכם בינהם. "הואיל ואני מחויבת בראש בראשונה לציבור הבוחר בבת ים, הריני להביא לידיעתך כי אני שוקלת את צעדיי להמשך הדרך", כך כתבה אזולאי בסיום מכתבה, שהעתקים ממנו נשלחו לראש העירייה, צביקה ברוט, סגני ראש העירייה והיועצת המשפטית.

טל עצמו, כך מספרים גורמים המקורבים אליו, זעם על תוכן המכתב ושיגר לאזולאי מכתב התראה על לשון הרע. הוא גם חש נבגד, בפרט לנוכח הדרך שבה יצאה נגדו אזולאי. בינתיים לא ברור האם בכוונתה לפרוש מהמועצה, והאם במקומה ייכנס למועצה מספר שלוש בסיעה, איציק קרן. האפשרות שאזולאי לא תפרוש מהסיעה של טל ותיקח איתה את המנדט מכעיסה את אנשי הסיעה. "זו הסיעה של ויקטור טל, הוא זה שמזוהה ציבורית והוא זה שלמעשה הכניס את אזולאי למועצה. הוא מרגיש נבגד ובצדק", אומרים גורמים פוליטיים.

איציק קרן, מספר 3 ברשימה

אושרת אזולאי סירבה לענות לשאלות "השקמה בת ים" והסתפקה בתגובה קצרה: "אני כעת שוקלת את צעדיי. אודיע כשיהיו התפתחויות".

ויקטור טל סירב גם הוא לענות לשאלות "השקמה בת ים", ומסר: "מעבר לזה שנשלח מכתב מעורך דין על הפרת הסכם, אני רואה פגיעה אישית בכך שצירפתי אותה לסיעה, בחרתי בה כמספר שתיים שלי והאמנתי בה. אני כבר 40 שנה איש ציבור ומעולם לא הייתי בסיטואציה כזאת, היא ניסתה להרוס את שמי ולכן בכוונתי לתבוע אותה על לשון הרע. אני מתכוון להיאבק על שמי הטוב ולא אתן לאף אחד להרוס אותו".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מרים תושבת בת ים שחשוב לה

    אין עשן בלי אש
    סומכות על הקול הנשי
    יישר כח אושרת
    אני בטוחה שתעשי בחירה חכמה

  2. שי

    את חייבת להחזיר את המנדט לויקטור והבה בתור נכנס , את תמיד תוכלי להתמודד ולנסות בחלום להביא מנדט ויקטור טל הוא זה שהמציא אותך אפילו בעל חנות מכולת קטנה בשכונה שלך לא הכיר אותך, המנדט הוא שלנו תושבי העיר ואני לא מסכים שאת תגנבי את הפתק שלי שזאת זכות לבחור ולהיבחר .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות