צילום רוני זיו

בין אשפה וכלים חד פעמיים לבין דגים נדירים: החיים מתחת למים בבת ים

הצוללן הבת ימי רוני זיו, שמתעד את החיים מעל ומתחת למים, עולה עם תערוכה שמציגה תמונות מרהיבות אבל גם מאוד מדאיגות

פורסם בתאריך: 29.10.20 16:24

מחר (שישי) עתיד להתקיים בחופי הארץ וגם בחופי בת ים, יום נקיון החופים, במסגרתו עשרה צוותים של מתנדבים יעברו בין עשר נקודות שונות בחוף ויאספו את האשפה שנערמה בעונת הרחצה. המבקרים והמתנדבים יוכלו גם לצפות בתערוכה מצולמת של החיים מעל ומתחת למים של הצוללן הבת ימי רוני זיו.



"אני מאוד מתרגש", אומר זיו בשיחה עם "השקמה בת ים", "זה שיתוף פעולה שלי עם בחור בשם שמואל גלם, העומד מאחורי ניקיון חופי בבת ים. הראיתי לו המון תמונות שצילמתי מעל ומתחת למים והוא זה שבחר מה יוצג בתערוכה הזו".

זיו, שמצלם בשנים האחרונות בחוף הסלע בבת ים, מתעד למעשה את כל מה שנעשה מעל ומתחת לפני המים מתוך אהבה גדולה לחופים. "אני אציג בתמונות את הטוב שזה החי והצומח ואת הרע שזה כלים חד פעמיים, דברים צפים על המים ומה לא – ואת המפגש ביניהם. הכל כמובן צילומים שלי".

"יש בתעורכה תמונה של פגר עגל, שכנראה נפל למים מהמשלוחים החיים", מספר זיו, "הייתי בשוק כשראיתי את זה. הזדעזעתי. באופן כללי כשאני רואה את האשפה מתחת למים ואת פגרי הדגים שנפגעים ומתים כתוצאה מהסתבכות עם כלים מפלסטיק זה מקומם אותי. לאנשים אין מודעות והבנה שמה שהם זורקים נשאר בתוך המים וגורם להרג של יצורים חיים".

בעבר הציג זיו תמונות באשדוד, תל אביב וגם בבת ים אלא שהפעם היא גדולה יותר ותכלול יותר מ-13 תמונות. "אני שמח שיש לי את האפשרות להראות את העולם שאנשים פחות מכירים בעיר שלי, זה מרגש ומלהיב", הוא אומר.

הצילומים יוצגו החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד לשעה 15:30 בצהריים בחוף ריביירה בבת ים.

צילום רוני זיו

צילום רוני זיו

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לא לפלסטיק

    מזעזע בסוף כל הפלסטיק הזה לא מתכלה ומתפרק למיליוני חלקיקי מיקרו פלסטיק!
    צריך לאסור הכנסת פלסטיק לים וכלים חד פעמיים!
    ולקנוס תושבים מלכלכים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות