בית ספר כיתה תיכון
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

סופי: תלמידי א'-ד' בבת ים ילמדו חמישה ימים בשבוע

בת ים מצטרפת לרשויות נוספות שיפעלו על פי מתווה מורחב יותר מזו שקבעה הממשלה

פורסם בתאריך: 28.10.20 16:31

תלמידי כיתות א-ד' בבת ים שיחזרו לבתי הספר ביום ראשון, ילמדו חמישה ימים בשבוע. כך הודיעה לפני זמן קצר (חמישי) עיריית בת ים. בכך, מצטרפת העיר לרשויות מקומיות נוספות, בהן חולון וראשון לציון, שהחליטו להרחיב את המתווה שקבעה הממשלה.

על פי על פי המתווה הממשלתי הלימודים בכיתות א'-ד' יתקיימו ארבעה ימים בשבוע, ובשאר הימים הלמידה תתקיים מרחוק. כל כיתה תחולק לשתי קבוצות ילמדו בקפסולות של עד 18 תלמידים, בתמיכה של עוזרי חינוך. תלמידי כיתות ה'-ו' ימשיכו ללמוד מרחוק כאשר למידה זו תיתמך על ידי מפגשים חברתיים-רגשיים עם המורים וצוותי החינוך בקבוצות של עד 15 תלמידים במרחב הפתוח בשטח בית הספר.



הערב קיים ברוט הערכת מצב יחד עם ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, מנכ"לית העיריה יודפת אפק-ארזי, ראשי אגף החינוך ומשל"ט הקורונה בה סוכם כי העיריה תשקיע מאות אלפי שקלים כדי לממן את המתווה המורחב.

לקראת החזרה ללימודים מתקיים בבת ים מבצע בדיקות נרחב בארבעה מתחמי בדיקות קורונה בבתי ספר בעיר, למורות וצוותי הוראה והחינוך שיחזרו ללמד בשבוע הבא. זאת, בנוסף לניידת הבדיקות המדגמיות שמסתובבת ברחבי הגנים בשבועיים האחרונים, ובנוסף למתחם הבדיקות החינמי ללא הפניה שנערך באולם הספורט.

ראש העירייה, צביקה ברוט, ביקר אתמול במתחם הבדיקות ומסר: "מבצע הבדיקות שנערך בעיר הינו נרחב במטרה להגיע לכל עובדי מערכת החינוך ולהתחיל את הלימודים בשבוע הבא בביטחון הגדול ביותר. בשמירה על בריאות ילדינו".

בינתיים, במסגרת ההיערכות העירונית לחזרה ללימודים, קיימה העירייה מפגש מקדים עם כלל מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים, בהובלת מנהל אגף החינוך העירוני, אהרון קצב ומפקחות משרד החינוך.

מתווה הלימודים העירוני המורחב יכלול שימוש במרחבים פתוחים ובמבנים עירוניים, וגיוס אנשי מקצוע ותומכי הוראה. כמו כן, נרכש ציוד מיוחד לבתי הספר, כמו מדחומים עומדים לכניסות למוסדות. "החלטנו על הרחבת מתווה הלימודים מתוך הבנת החשיבות הרבה של חזרת הילדים למסגרות ומתן מענה להורים", מסר ברוט.

"אני מברך על החלטת הממשלה להחזרתם ללימודים של התלמידים, אך מתווה של ארבעה ימי לימודים לא נותן מענה מלא לא לתלמידים ולא להורים", המשיך ברוט, "החלטנו להרחיב את המתווה ולאפשר מסגרת לימודים בטוחה, בהתאם להנחיות התו הסגול, במשך חמישה ימים לתלמידות ותלמידי כיתות א'-ד' וזאת מתוך הבנת החשיבות הרבה של חזרת הילדים למסגרות החינוכיות. אנו כבר נערכים לחזרתם ללימודים גם של תלמידות ותלמידי השכבות הגבוהות יותר, תוך שימוש במרחבים פתוחים ועירוניים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות