לאחר שהעסק נסגר: בן 57 חזר לגור אצל ההורים

"בזמן שחנויות הסטוק פועלות כרגיל, אותנו סגרו", אומר אורן בבקוב שמנסה להציל את העסק המשפחתי בן ה-20 שנה

פורסם בתאריך: 27.10.20 13:19

אורן בבקוב, תושב בת ים, קרא אתמול (שני) לציבור לעזור ולהציל את העסק שלו ושל אביו-חנות צעצועים בשם "מיקס שופ", לאחר שנקלע להליך של פשיטת רגל בעקבות משבר הקורונה.

"העסק לצערנו כבר בהליכי סגירה. אשמח אם תעזרו", כתב בבקוב בפוסט בפייסבוק, "אבא שלי הקים את החנות לפני 20 שנה במטרה לשמח את ילדים בצעצועים איכותיים ומחירים שפויים להורים. לצערנו, החנות שלו עומד לפני סגירה ופשיטת רגל בעקבות המצב המשוגע, והחלטתי לעזור לו להציל את העסק". בהמשך ביקש מהציבור לרכוש מאביו סחורה באמצעות משלוחים.



חנות "מיקס שופ" נפתחה לפני 20 שנים בני ברק והייתה בבעלותו של אוריאל בבקוב. בהמשך נקלעה החנות לקשיים, בעקבותיהם העתיק בבקוב העתיק את פעילותה לשווקים שונים. עם פרוץ מגיפת הקורונה והטלת הסגר וההגבלות, ספג בבקוב ירידה דרמטית במכירות. כעת, בגיל 57 עם חובות ומצוקה כלכלית, בבקוב נאלץ לשוב ולהתגורר בבית הוריו.

"אני בקושי מצליח לגמור את החודש. אין לי יכולת לכלכל את המגורים שלי ולכן אני גר אצל ההורים", מספר בבקוב ל"השקמה בת ים", "אני חי מהכנסה של אלפי שקלים בודדים המגיעים מקצבה. עברתי פשיטת רגל. אחרי שסגרו את השווקים, אני לא יכול להתפרנס מהמכירות. יש לי שלושה ילדים גדולים שאני לא יכול לתמוך בהם. כשהפעלתי את החנות מכרתי את המוצרים במחירים נמוכים כמו בחנויות הסטוק, שממשיכות לעבוד, בזמן שהשווקים סגורים".

כעת מנסים בבקוב האב והבן לשווק את מוצרי החנות באמצעות הזמנות מקוונות באינטרנט ושירות משלוחים."ישנה אפשרות שנבוא עם רכב מלא בסחורה שווה לשכונה ולבניין שלכם וכל משפחה בתורה תבוא לבחור, בהתאם להנחיות משרד הבריאות", מציין בבקוב ומצהיר בקרוב יתקיים יום מכירה מרוכז.

לפרטים ורכישה ניתן להתקשר לבבקוב בטלפון שמספרו 054-6684323, או לכתוב למייל:
[email protected].



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בתאל

    הם באו לשכונה שלנו בלוד ועשו מכירה לפי הכללים .קנינו גם אנחנו אנשים מקסימים. שיהיה להם המון בהצלחה. ליבי איתם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות