בצל הקורונה: מתחם נפרד לחיסוני שפעת הוקם בבת ים

בכל שנה ישנם בין שלושה לחמישה מיליון מקרים קשים של תחלואה בשפעת. השנה האתגר מורכב יותר יחד עם המגפה העולמית

פורסם בתאריך: 21.10.20 16:21

מתחם ייעודי לחיסוני שפעת הוקם ב"אודיטוריום בת ים" על ידי מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות בשיתוף פעולה עם עיריית בת ים. המתחם  החל לפעול כבר בימים אלה.

המתחם הוקם מחוץ למרפאות, במטרה להגן על אוכלוסיות בסיכון מפני הידבקות בקורונה וכדי למנוע התקהלות. כמו כן, המקום מונגש לבעלי מוגבלות. בסך הכל כולל המתחם חמש עמדות לחיסוני שפעת והצוות הסיעודי במקום יכול לבצע כ-500 חיסונים ביום. המתחם נמצא ברחוב שאול הדדי 6 וניתן לקבל חיסון בתיאום מראש בלבד.



במקביל מתקיימות במקום גם פעילויות לקידום בריאות כמו בדיקת לחץ דם, מתן חיסון נגד דלקת ריאות, חלוקת ערכות לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס ועוד. בהתאם להנחיית משרד הבריאות, יינתנו החיסונים השנה לחברי הקופה המשתייכים לאוכלוסיות בסיכון. מידע נוסף ניתן לקבל במוקד "מכבי ללא הפסקה".

אירית קובנט מנהלת הסיעוד המחוזית במכבי, מסרה: "השפעת היא מחלה מסוכנת. על פי פרסומי ארגון הבריאות העולמי, כל שנה ישנם בין שלושה לחמישה מיליון מקרים קשים של תחלואה בשפעת, ובמיוחד בשנה זו, בה אנו מתמודדים גם עם נגיף הקורונה, ישנה חשיבות רבה לחיסון האוכלוסיות שנמצאות בסיכון".

אלי קרקו, מנהל מרחב בת ים במכבי, הוסיף: "קיבלנו שיתוף פעולה מלא מראש עיריית בת ים, צביקה ברוט ואנשיו שהבינו את חשיבות ההפרדה בחורף הקרוב ודאגו יחד אתנו לאתר את המקום המתאים ביותר למתן החיסונים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות