בית הספר שבו מתקיימים משחקי הכדורגל בשישי בצהריים

תלונות: הכדורגל בצהרי שישי בבית ספר מפרים את המנוחה

תושבים מתלוננים: משחקי הכדורגל בימי שבת בבית הספר "בני ציון" בשכונה מפריעים למנוחתם. העירייה: "פנו בזמן אמת למוקד העירוני"

פורסם בתאריך: 28.1.18 15:48

תושבים ברחוב הנביאים בבת ים מתלוננים כי בימי שבת בצהריים נערכים משחקי כדורגל בחצר בית הספר "בני ציון" הסמוך, וטורדים את מנוחתם. התושבים פנו למוקד העירוני בעניין, ושם נאמר להם כי מותר להרעיש עד שעה שתיים בצהרים, כשבפועל המשחקים נמשכים עד השעה שלוש.

״כל שבת מתנהל בחצרבית הספר משחקי כדורגל עם קבוצה מקצועית, עם שופטים, קהל ורעש", מספר אחד התושבים, "פעם אחת שלחו פיקוח עירוני, והמשחק הופסק אבל רק בשעה שלוש. אין לנו מנוחה, יש כזאת אקוסטיקה שאתה ממש שומע את זה בתוך הבית. גם ככה אנחנו סובלים כל השבוע מהרעש מהכביש ומבית הספר, לפחות שבשבת יהיה שקט. הבנתי מאחד השומרים של בתי הספר שבתי הספר צריכים להיות פתוחים בשבתות להנאת הילדים, אבל בכל אופן אנחנו סובלים מהמטרד במשך כל השבוע".

 

מעיריית בת ים נמסר כי היא "רואה חשיבות גדולה בעיסוק בכושר ובקידום אורך חיים בריא ולכן מאפשרת לתושבים לשחק במגרשי הספורט בבתי הספר ברחבי העיר בשעות שאינם מתקיימים לימודים. בכל מקרה של הפרעה לסדר הציבורי או לשעות המנוחה על פי חוק התושבים מוזמנים לפנות בזמן אמת למוקד העירוני בטלפון 107 ולמקום ישלחו פקחים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות