מייצגים בטיילת בת ים

יופסקו מיצגי התאורה בטיילת במסגרת המאבק בקורונה

ראש העירייה הודיע היום כי במסגרת המאבק בנגיף הוחלט להפסיק את מיצגי התאורה. במקביל נרשמת ירידה בשיעור התחלואה ומספר החולים הפעילים

פורסם בתאריך: 13.10.20 17:40

המאבק בתחלואת הקורונה: מיצגי התאורה בטיילת בת ים יופסקו כדי למנוע תנועת אנשים והתקהלויות.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק ארזי, הורו על הפסקת מיצגי התאורה לאורך הטיילת עד להודעה חדשה. המיצגים הוצבו בטיילת במהלך הקיץ. אולם מהודעת העירייה עולה כי על אף הגבלות הקורונה תושבים רבים יוצאים מביתם כדי להצטלם וליהנות מהמיצגים ויוצרים תנועה ערה במקום.

ברוט אמר היום (שלישי) בדיון במשלט הקורונה העירוני: "אנחנו במצב חירום לאומי, אם המיצגים בטיילת מעלים חשש וסיכוי להתקהלויות בימים אלה, אנחנו לא לוקחים סיכונים מיותרים. ההחלטות שלקחנו בעבר גרמו לתחלואה בעיר לרדת ואנו עושים את מיטב המאמצים בכדי להציל חיים ולהוריד את התחלואה וכך נמשיך".



העיר בת ים נמצאת בירידה בנתוני התחלואה. מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל ביממה האחרונה ירד ל-3,097, כאשר מספר החולים במצב קשה עומד, נכון להיום (שלישי), על 801, מספר המונשמים – 242 ומספר החולים הבינוניים – 274. סך החולים הפעילים בישראל: 51.250 אנשים.

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר חולי הקורונה הפעילים בבת ים ירד ל-769. כאשר במהלך שבעת הימים האחרונים התגלו בעיר 230 נדבקים בנגיף הקורונה, לאחר שבוצעו 3,501 בדיקות.

שיעור התחלואה בבת ים ירד וכעת עומד על 59 חולים על כל 10,000 תושבים. בחולון השכנה, שיעור התחלואה עומד על 53 חולים על כל 10,000 תושבים. בסך הכל התגלו עד כה בבת ים מאז פרוץ המגיפה 3,608 מקרים מאומתים של קורונה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות