ונשמרתם לנפשותיכם – מיצג הזהירות בדרכים המרגש הגיע לבי"ס עקיבא

בבית הספר עקיבא שמים דגש מיוחד על נושא הזהירות בדרכים, רגע מיוחד התרחש בבית הספר כאשר דורון אלפסי, מציג המיצג המוזיקלי ''זהב מדור לדור'', הציג את המיצג שלו ופתח אותו בסיפור על חבר של בנו, שנהרג בתאונת דרכים ליד קניון הזהב והוא רק בן עשר.

פורסם בתאריך: 18.12.17 12:50

 

בבית הספר הממלכתי דתי עקיבא בבת ים שמים דגש מיוחד על נושא הזהירות בדרכים לפי הפסוק התנ"כי "ונשמרתם לנפשותיכם". בחודש האחרון הגיע לבית הספר דורון אלפסי אשר הציג את המיצג המוזיקלי שלו "זהב מדור לדור" בנושא בטיחות בדרכים, לעיני הורים, סבים וסבתות לתלמידים רבים. אלפסי פתח את הרצאתו בסיפור על חבר של בנו אשר נהרג בתאונת דרכים לפני כתשע שנים והוא רק בן עשר.

"למיזם קוראים "זהב מדור לדור", והוא מבית היוצר של אושרה הפקות" מספר אלפסי, "המופע הוא דרישה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים להגיע לגיל השלישי. כל הרעיון הוא שמעבר לחוויה שהסבא והסבתא מגיעים לבית הספר של הנכדים, אנחנו מצליחים להעביר תכנים גם לגילאי הגיל השלישי וגם לגילאי הילדים בבתי ספר היסודיים בו זמנית. שתי האוכלוסיות האלו הכי נפגעות בתאונות דרכים. בעזרת היוזמה שלנו ודרך בתי הספר נגיע לכמויות קשישים גבוהות מאוד, בקנה מידה ארצי וגם לגילאי הילדים בבתי הספר היסודיים.

"אני פותח את המופע בסיפור אמיתי שקרה לפני תשע שנים", מסביר אלפסי, "חבר של הבן שלי נהרג בתאונה ליד קניון הזהב בראשל"צ והוא רק בן עשר. כבר 13 שנים שאני מעביר את המופע הזה וב-9 שנים האחרונות אני פותח את המופע עם הסיפור הטרגי".

בעקבות המיצג המשמעותי בבית הספר, החליטו כי לקראת חג החנוכה יכינו התלמידים דגמים של חנוכיות בהקשר לבטיחות בדרכים על מנת להעלות עוד יותר את המודעות בקרב ילדי בית הספר וההורים לנושא. חני נגר מנהלת בית הספר עקיבא אמרה כי "בתורה הקדושה נאמר "ונשמרתם לנפשותיכם" בבית חינוך עקיבא נושא זהירות בדרכים נלמד לאורך השנה כולה. התקבצו שלושה דורות של סבים וסבתות, הורים וילדים למופע של דורון בסימן זהירות בדרכים. ראינו לנכון לשתף אותם במופע כדי להשריש את הקשר הבין דורי בנושא המדובר. בביה"ס רואים אנו את השגרירים הטובים ביותר לנושא זה"ב. אנו מאמינים כי דרך היצירתיות והחשיבה של הילדים עם ההורים, אנו מובילים את המשפחה למודעות בנושא שמירה על החיים והתנהגות נאותה בדרכים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות