shutterstock

אחוז הזכאים לבגרות בבת ים גבוה מהממוצע הארצי

נחשפו נתוני התמונה החינוכית של משרד החינוך: עלייה באחוז התלמידים המצטיינים בחמש יחידות במקצועות אנגלית ומתמטיקה

פורסם בתאריך: 26.8.20 11:52

הבוקר (רביעי) פרסם משרד החינוך את נתוני הזכאים לבגרות לשנת תשע"ט 2019. מהנתונים עולה כי אחוז הזכאים בבת ים עומד על 83.1 אחוז – נתון זהה לראשון לציון, וגבוה מזה של חולון העומד על 77.4 אחוז, כאשר הממוצע הארצי עומד כיום על 69.7 אחוז.



על פי נתוני תמונת המצב החינוכית של משרד החינוך, נרשמה עלייה באחוז התלמידים המצטיינים בחמש יחידות במקצועות אנגלית ומתמטיקה. 40.8 אחוז מהזכאים לבגרות בבת ים הם בוגרי 5 יחידות אנגלית, 14 אחוזים מהם בוגרי 5 יחידות אנגלית. בנוסף פרסם משרד החינוך גם את רשימת בתי הספר המצטיינים, בניהם בית ספר רמות, המר, בית וגן וברנקו וייס.

עוד עולה מהנתונים כי בבת ים נרשמו 81.7 אחוז של התמדה בקרב התלמידים לעומת 79.8 אחוז ברחבי הארץ. בנוסף, שבעה אחוזים מהתלמידים היו מעורבים במקרי אלימות, כאשר הממוצע הארצי עמד על תשעה אחוזים. בנוסף, נרשמו 52 אחוז של קרבה ואכפתיות בין המורים והתלמידים.

"מדובר בגאווה גדולה לעיר בת ים ולתלמידיה שמדי שנה קוטפים עוד הישגים חינוכיים", אומר ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, "נתוני הבגרות מוכיחים כי כשמשקיעים בחינוך – רואים תוצאות. אחוזי הזכאים לבגרות הגבוהים הם תוצאה ישירה של מנהיגות חינוכית עירונית מובילה וצוותי הוראה וניהול מדהימים, המשלבים  למידה חדשנית שמותאמת לצרכי התלמידים. ראש העירייה, צביקה ברוט ואני  שמנו את החינוך בראש סדר העדיפות העיונית וזאת התוצאה. אנו נמשיך לשדרג ולהעצים את החינוך בכל הכלים העומדים לרשותנו".

"אנו מודים  לאנשי החינוך שלנו, אשר מניעים ביעילות, ברגש וללא לאות את המערכת החינוכית ומביאים מדי שנה את תלמידינו להישגים חדשים", מוסיף יריב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות