צפו: מה קרה כשראש העירייה הבחין בתושבים שמנסים לדוג בבריכה האקולוגית?

צפו באירוע שמאוד הכעיס את צביקה ברוט

פורסם בתאריך: 20.8.20 12:03

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, העלה לדף הפייסבוק שלו תיעוד שבו הוא מתעמת עם שני תושבים לאחר שרחצו את רגליהם בבריכה האקולוגית וניסו לדוג ממנה דגים. לצד התיעוד, כתב ברוט: "זה מרתיח אותי. כשאני רואה שני חבר'ה שולפים דגים מהבריכה האקולוגית החדשה כדי 'לשחק' איתם, ומתרחצים שם, אני לא יכול להמשיך בנסיעה, גם כשאני יודע שאני עלול לאחר לפגישה. אם גם אתם נתקלים בתופעות כאלה, אנא מכם – אל תהיו אדישים, תרימו מיד טלפון למוקד העירוני".

הפוסט של ברוט הגיע למאות תגובות שחיזקו את ידו והחמיאו לו על המעשה וכתבו בין השאר: "ממש חצופים. כל הכבוד צביקה, אתה מספר אחד" ו"כל הכבוד לראש העירייה, אכפתי ודואג לכל פינה בעיר"



הבריכה האקולוגית ברחוב העצמאות בבת ים, הושקה רק לפני מספר חודשים. במהלך העבודות, אמר תושב העיר ל"השקמה בת ים": "אני מקווה שתושבי בת ים ידעו לשמור על הבריכה הזאת. כולי תקווה שהבריכה תביא גם תושבי חוץ לשדרה הזו ותסייע לעסקים כאן. בסופו של יום, נחמד לשבת כאן מתחת לעצים בשדרה וליהנות מבריכה אקולוגית. לפי התכנונים שפרסמו צפויה להיות כאן שדרה אחת היפות בארץ".

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. נחמן

    בריכה מושקעת ויפהפיה. אבל לדאבוני בבת ים לא תישאר כך לאורך זמן. מסכנים הדגים. כל הכבוד לראש העיר. חייבים מצלמה ומעקב און ליין למניעת ונדליזם .בת ים,בכל זאת…

  2. גיל

    צביקה ברוט אלוף, גאה בראש העיר דלי, למרות שלא בחרתיו. למזלנו ברוט נבחר!!!!✌

  3. יניב

    ממש מיותרת הבריכה האקולוגית שלך עם כל ההומלסים שיושבים בעצמאות ואתם לא עושים כלום הם שותים כל ערב שם,במקום זה תתחיל לאשר תמ"א פינוי בינו תחדש את בת ים במקום לעשות שטיות עם רכבות והקורונה גם שיחקה טוב ועצרה הכל אבל בריכה אקולוגית עם דגים עלק הקורונה לא עצרה בדיחה צביקה ממש בדיחה חחח…. גם מנסים לדוג אותם זה מיוחד ברחוב העצמאותאז מה היה שווה את הצילום שלך והכעס ???

  4. המיואשים

    מסכימה שזה מכעיס מאוד, וזה לא הדבר היחידי שמכניס בעיר
    ..אגב מדוע לא מפעילים גם המדרגה בגן העיר שכבר קיימת ולא צריך הרבה להשקיע

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין טוב מראש העיר של בת ים אל תכעס עלינו פשוט אנשים סבלו חוסר..תודה על החינוך ועל הבריכה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיר לא מתייחס להודעות דואר אלקטרוני,אז למה להתייחס אליו

  7. יואב

    כל הכבוד לו אחלה גבר!! אם כל ראשי הערים היו אכפתיים ככה המצב במדינה היה שפויייי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות