ירון לוי וח"כ יאיר לפיד בהפגנה. צילום: אלעד גוטמן

ירון לוי שהצטרף להפגנת המחאה בתל אביב: "אנשים רעבים מאבדים עשתונות"

המשנה לראש עיריית בת ים מתייחס להפגנה הסוערת שהתקיימה אתמול בתל אביב

פורסם בתאריך: 19.7.20 17:05

אתמול (מוצאי שבת) התקיימו שתי הפגנות מחאה המונית בהשתתפות אלפים, שבשלב מסוים יצאו משליטה. מי שלקחו חלק בהפגנה שהתקיימה בתל אביב הם אנשי יש עתיד, בהם יו"ר הסיעה ח"כ יאיר לפיד, בכירים בסיעה וכן המשנה לראש עיריית בת ים ירון לוי.

ההפגנות שנערכו באישור המשטרה, החלו בשקט יחסי, כאשר בשלב מסוים התלהטו הרוחות ונגררו לאלימות. בסיומן של ההפגנות נעצרו עשרות מפגינים, כאשר מצד אנשי תקשורת מהימין וברשתות החברתיות נמתחה ביקורת על האלימות ועל הקריאות שהופנו כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.



"באתי לתמוך בחברים שלי, הגעתי ממש בהתחלה, כשעוד הייתה מוזיקה נעימה והיה נחמד, בשלב כשהתחילו התקהלויות כבר הלכתי משם", טוען לוי, "אני לגמרי יכול להבין את המפגינים. אין אדם במדינה שלא נפגע ממשבר הקורונה ואנשים רעבים מאבדים עשתונות בסופו של דבר. זה בלתי נמנע".

לוי התייחס לביקורת שהופנתה כלפי המפגינים, ואמר: "אני מגנה אלימות ואני בטוח שגם כל מי שהיה שם חושב כמוני, אבל מצד שני לאף אחד אין שליטה על האחר. אני בכל מקרה הייתי שם בתור בן אדם פרטי ולא כנבחרת שמובילה את המאבק. לדעתי, צריך לכבד את החוק וחייבים להישמע להוראות המשטרה, בסוף היום גם לשוטרים יש משפחות והם צריכים לחזור אליהם בריאים ושלמים. מה שהיה שם אתמול היה נוראי בעיניי, אנחנו במצב לא טוב במדינה, ואני מקווה שיגיעו ימים טובים יותר במהרה".

מה יש לך לומר על הקריאות שמדברות על הסתה?

"קודם כל, בזמן שאני הייתי לא שמעתי דברים כאלה. מעבר לזה ההפגנה הזו מאבדת עניין בגלל הדברים האלה, זה כבר לא עניין של ימין או שמאל, למרות שיש מי שמצית את הדלק הזה ורוצה שככה זה ייראה. הייתה אלימות שאסור לתת לה יד, אבל בהחלט יש מקום להפגנות והבעת דעות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות