קנביס
צילום: יוגב שגב

הקימה מיזם בתחום הקנאביס לחולי סרטן – לאחר שאמה נפטרה מהמחלה

"אני רוצה להעמיק את הידע שלי בתחום כדי להיות מסוגלת לעזור לכמה שיותר אנשים", כך אומרת ריקי לביא מבת ים, שהקימה את המיזם החדשני

פורסם בתאריך: 12.7.20 11:35

ריקי לביא מבת ים סוגרת מעגל: לאחר שאמה נפטרה מסרטן, היא קיבלה את מלגת WoCC SCHOLAR ללימודי יזמות קנאביס רפואי בטכניון.

לביא הקימה את Heal Navigator, מיזם חדשני המאפשר הנגשת מידע בתחום הקנאביס הרפואי לחולי סרטן. סיפורה של לביא ריגש את הוועדה המיוחדת של הטכניון שבחנה את המועמדויות השונות, משום שנכנסה לתחום לאחר שאמה נפטרה ממחלת הסרטן וכשחלתה טיפלה בה באמצעות קנאביס רפואי.



התוכנית WoCC SCHOLAR היא שיתוף פעולה ראשון מסוגו של רשת WomenCanCann במטרה לעודד יזמות ומנהיגות על ידי נשים בתחום הקנאביס. את המלגה לריקי לביא העניקו מעין וייסברג יואלס, אחת משלוש מייסדות רשת WomenCanCann לנשים בכירות בתעשיית הקנאביס; יעל מאיר, סמנכ"לית בחברת Cann10 והמנהלת המקצועית של הקורס בטכניון ועמיר עוז, רכז לימודים ביחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך של הטכניון.

ריקי לביא אמרה לאחר קבלת המלגה: "הלימודים מהווים המשך טבעי עבורי להתפתחות בתחום שאני עוסקת בו בארבע השנים האחרונות, שהוא חקר פתרונות מחוץ לרפואה הקונבנציונאלית עבור חולי סרטן, כמו גם מחלות כרוניות אחרות. בין אם זה בהקלה בתסמינים או ריפוי מלא, הקנאביס מבחינתי הוא תרופה לכל כך הרבה מחלות ותופעות, הן פיזיולוגיות והן נפשיות, ואני רוצה להעמיק את הידע שלי בתחום כדי להיות מסוגלת לעזור לכמה שיותר אנשים. המלגה הזו היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי מהבחינה הזו".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות