אורט מלטון בת ים

כבוד: בוגרי המחזור הראשון של המכללה להנדסאים באורט מלטון התגייסו לחיל האוויר

"אורט מלטון הוא הראשון מבתי הספר בעיר שהרים את הכפפה שפתח מכללה להנדסאים בעיר ואנו גאים על כך", מסר מחזיק תיק החינוך אלי יריב

פורסם בתאריך: 8.7.20 18:02

גאווה עירונית: בוגרי בית הספר אורט מלטון סיימו את לימודיהם במחזור הראשון של המכללה להנדסאים בבית הספר, והחלו את שירותם בחיל האוויר.

הבוגרים החלו את לימודיהם בכיתה ז' בבית הספר. כעת, לאחר שסיימו את מסלול הלימודים בציון גבוה, הם ישרתו בחזית הטכנולוגיה בחיל האוויר. בנוסף, שישה מבין התלמידים נבחרו לסיים את לימודיהם במסגרת השירות הצבאי עד לרמת מהנדס בכיר.



מנהלת בית הספר, עליזה אפרים, מסרה: "אני גאה בתלמידים ובמורים שהובילו את התלמידים לקדמת הטכנולוגיה. בימים אלה אנו זקוקים למיטב המוחות והכישורים להובלת המדינה. הדבר החשוב ביותר עבור מעסיקים הפך להיות המיומנויות והכישורים ואת זה אנחנו נותנים לתלמידים. יישר כוח לבוגרים המדהימים".

ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, הוסיף: "במציאות שבה החדשנות הטכנולוגית משנה את עולם התעסוקה, כמו רובוטיקה, אוטומציה ובינה מלאכותית, מעסיקים מצפים מעובדים ליותר מהשכלה או ניסיון תעסוקתי ואת זה אנחנו מנגישים לתלמידי העיר. אורט מלטון הוא הראשון מבתי הספר בעיר שהרים את הכפפה שפתח מכללה להנדסאים בעיר ואנו גאים על כך, נמשיך לפתח יוזמות חינוכיות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות