אורט מלטון בת ים

לצד ההגבלות: בבת ים יתקיימו טקסי סיום לבוגרי י"ב

ההורים בבת ים עושים מאמצים כדי לאפשר קיום מסיבות סיום. בינתיים, לפחות באחד התיכונים, הוחלט ככל הנראה שלא לוותר על טקס בהשתתפות הורים ותלמידים

פורסם בתאריך: 21.6.20 10:44

בעקבות התפשטות הקורונה בפרט במוסדות החינוך, בוטלו אירועי סוף השנה שעתידים היו להתקיים בבתי הספר היסודיים ובתיכונים. זאת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בבית הספר אורט מלטון עלתה הצעה לקיים את טקסי סוף שנה לתלמידי י"ב בשני סבבים, כאשר בכל סבב ישתתפו מספר תלמידים והורים בהתאם להנחיות משרד החינוך,זאת, במקביל למאמצים שעושים ההורים כדי לאפשר קיום מסיבות סיום.



"מדובר בנושא עצוב וכאוב", אומרת יו"ר ועד ההורים העירוני ורד דנינו. "נושא מסיבות הסיום לא אושר בכנסת ומסתבר שמשרד הבריאות לא חושב שזה מספיק חשוב. נכון לעכשיו, מתקיים שיתוף פעולה בין ועד ההורים הארצי למועצת התלמידים הארצית, על מנת ליזום לשר הבריאות בנושא מסיבות הסיום. חשוב לנו מאוד לעשות את המסיבות האלה לטובת התלמידים שמחכים כל השנה לאירועים האלה. אני מקווה שנצליח במאבק".

בינתיים, באורט מלטון, עלתה הצעה אחת לקיים את טקסי סוך השנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יו"ר ועד ההורים בבית הספר, לורי שיחרור אמרה כי: אחת מההצעות שהועלו הייתה לקיים טקס  סוף שנה בכפוף להגבלות הקורונה. "בשלב הזה ההצעה הייתה לקיים  מסיבת סיום באולם הפיס בעיר, כאשר היא תתקיים בשני סבבים, ובכל פעם לחלק אחר של התלמידים. כל מסיבה תצולם על מנת שתהיה להם מזכרת. תלמידי כיתות ט' יערכו מסיבות סיום באמצעות הזום אולם שום דבר עוד לא סגור".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות