חתונה בהפתעה: התלמידים וההורים ערכו טקס למחנכת ובן זוגה

לקראת חתונתה של מחנכת הכיתה האהובה, הצליחו ההורים והתלמידים להפתיע אותה ולחגוג בחצר בית הספר

פורסם בתאריך: 8.6.20 18:42

תלמידה כיתה ב' מבית הספר יגאל אלון, הצליחו להפתיע את המחנכת שלהם רחלי חנוכה, שצפויה להינשא בעוד כחודש.

חנוכה שיתפה את הנהלת בית הספר בבשורה המרגשת לרגל חתונתה, ותלמידי הכיתה וההוריהם החליטו להפתיע אותה ולערוך טקס בהשתתפותם בבית הספר.



"ההורים התארגנו להפתיע את חנוכה ביום שישי האחרון ופנו להנהלת בית הספר לשיתוף פעולה והאמת ששמחנו מאוד מהמחווה הזו שלהם אליה", מספרת אילנה שובל, מנהלת בית הספר, "בשעה שמונה בבוקר הגעתי לכיתה של רחלי, והודעתי לה שההורים רוצים להפתיע את הילדים בצילום תמונת מחזור כיתתית מחוץ לשערי בית הספר. ביקשתי ממנה שתדייק ותסדר את הילדים בטור בשעה שמונה וחצי, וכל זה בזמן שהילדים שמרו בסוד על המחווה".

אב הבית פרס שטיח המוביל לשדרה, וכשהחל השיר "בואי כלה", היא ירדה עם התלמידים לחצר. "בזמן שהיא צעדה היא עדיין לא הבינה מה מצפה לה, וכשהיא פתחה את השערים ההורים פתחו בצהלולים, זרקו עליה סוכריות וברכו אותה בחיבוקים ובריקודים", אומרת שובל, "לשמחה הצטרף בן זוגה של רחלי ששיתף עם בית הספר וההורים פעולה וההתרגשות הייתה רבה מאוד. ההורים והתלמידים העניקו מתנה למחנכת האהובה והמוערכת, ערכו מעגל סביבה וברכו אותה בדרכה החדשה. יישר כח ענק להורים המדהימים על החשיבה הפרגון, ההערכה וההוקרה למחנכת הכיתה. זכינו בקהילה תומכת ומוקירה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות