צילום: BlurryMe / shutterstock.com/

בת ים: יצומצמו הלימודים בחטיבות הביניים ובתיכונים בגלל הפרת ההנחיות

מנהלי בתי הספר יוכלו לקבוע את המתווה שעל פיו יימשכו הלימודים עד לסוף השנה: חלוקה לקבוצות, למידה מרחוק או המשך לימודים כרגיל

פורסם בתאריך: 4.6.20 18:44

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, הודיע כי בתום הערכת מצב שקיים, החליט שהלימודים בחטיבות הביניים ובתיכונים בעיר יצומצמו. יחד עם זאת, הלימודים בגנים ובבתי הספר היסודיים יימשכו כרגיל. המשמעות: מנהלי ומנהלות חטיבות הביניים והתיכונים, יוכלו להחליט על מתווה הלימודים. בין היתר מדובר באפשרות של למידה מרחוק, צמצום כיתות, או לימודים כרגיל בהקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

ההחלטה התקבלה לאחר סיור שקיים ברוט במוסדות החינוך, ובעקבות חוות דעת של הקב"ט העירוני, לפיה התלמידים בתיכונים מתקשים לשמור על כללי משרד הבריאות ובכך גדלו מספר הנדבקים.

בהתאם לכך, ולאחר התייעצות עם מחזיק תיק החינוך, מנהל אגף החינוך, משרד הבריאות ומשרד החינוך, הוחלט לאפשר לכל בית הספר לקבוע את המתווה שעל פיו יתקיימו הלימודים, והוא יבוצע לאחר קבלת אישור מנהל אגף החינוך וראש העירייה.



בעירייה מעריכים כי בכך ניתן יהיה להקטין את מספר הנדבקים במוסדות החינוך עד סוף השנה.

עוד נמסר מהעירייה כי במקביל נמשכות הבדיקות לכל תלמידי העיר שנשלחו לבידוד בשבוע האחרון בשל חשיפה לחולי קורונה. כמו כן, בעירייה יאפשרו גם לתלמידים שאינם מבודדים, ואשר חוששים כי נחשפו לחולים, להיבדק ולקבל תשובות תוך זמן קצר. זאת, בהתאם למדיניות החדשה של שר הבריאות הנכנס יולי אדלשטיין.

"אנחנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר ושמים את בריאות התושבים תמיד במקום הראשון",  מסר ברוט, "בת ים היא עיר ירוקה עם מספר נדבקים קטן, וחשוב שנעבוד בצורה מקצועית ובאחריות כדי לשמור על ההישג הזה. אני רוצה להודות למנהלות בתי הספר על העבודה הקשה והטובה שהן עושות בימים אלה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות