כניסה למשרד
כניסה למשרד

המדרכה פורקה ובעלת העסק לא מצליחה להיכנס למשרד

תושבת בת ים קיוותה שתוכל לשוב ולעבוד במשרד שבבעלותה, אבל כבר שבועיים שהיא מנסה לגלות למי שייכת ערמת האבנים שחוסמת את הגישה

פורסם בתאריך: 20.5.20 14:05

תושבת בת ים, בעלת סוכנות ביטוח קטנה, מנסה כבר שבועיים לחזור לעבודה אבל בשל מדרכה מפורקת ברחוב היא אינה מצליחה לפתוח את המשרד.

יותר מחודש ישבה בביתה מריאנה פרנק, בעלת משרד ביטוח ברחוב ההגנה בבת ים, בעקבות הגבלות הקורונה. לפני כשלושה שבועות היא קיוותה שתוכל לשוב לפעילות אבל אז גילתה שהמשרד חסום ולא ניתן לפתוח אותו בעקבות עבודות תשתית שנעשות ברחוב.



בכניסה למדרגות המובילות למשרד שבבעלות פרנק כבר עשר שנים, ניצבת ערמה של אבנים. "ברגע שניתנה ההוראה שאפשר לחזור לשגרה מיהרתי לחזור למשרד", מספרת פרנק, "אבל אז גיליתי שאין לי שום יכולת להיכנס פנימה. המעבר כולו מכוסה באבנים משתלבות וחול, כשהצעידה אל המשרד מסכנת אותי ואת כל מי שמגיע אליי".

פרנק פנתה לעיריית בת ים, אלא שלטענתה כבר שבועיים שפקידי העירייה אינם מצליחים לתת לה מענה ומעבירים אותה בין המחלקות. "בינתיים גם אין צפי לסיום העבודות ואני לא יכולה לחזור למשרד", היא אומרת ומוסיפה: "שלחתי לעירייה את התמונות כדי שיראו עם מה אני נאלצת להתמודד, אבל אין עם מי לדבר, הם זורקים את האחריות ממשרד אחד לשני. הפרנסה שלי נפגעת ונראה לי שאף אחד בעירייה זה לא מזיז".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "לא מדובר בעבודות של העירייה במקום. מדובר בוונדליזם. הנושא נמצא בבדיקה של המחלקה המשפטית. נציג העירייה שוחח עם התושבת מיד עם פנייתה, וניתן לה מענה זמני, כך שתתאפשר הכניסה לבית העסק. בימים הקרובים ישלמו עבודות תיקון המפגע לשביעות רצון התושבת".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות